  • Data: 2013-05-06 22:41:26
    Temat: Re: fałszywa stówka
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3465c0f2-0adc-427a-a22e-4636f8e58e88@go
    oglegroups.com...

    > Spróbuj w "rozmieniarce" na myjni samoobsługowej;)

    Z puszczeniem go w obieg to ja problemu miał nie będę. :)

    Problem jest taki czy da się z tym zrobić coś innego sensownego, bo bankomat
    państwowego banku wypłacił mi fałszywy banknot. Ok wypłacałem wtedy 30k,
    więc współczynnik sprawności zły nie jest, ale to jednak paranoja. czy da
    się w jakiś sposób "ukarać" podmiot odpowiedzialny za ładowanie tego
    bankomatu. Na 99% nie (gdyż nie da się udowodnić bezspornie, że ten banknot
    był w tym bankomacie), ale może jednak? Mamy kogoś z PKO BP na sali? :)