eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? › Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: zgred <z...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
    Date: Thu, 28 May 2009 06:20:43 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <gvl3ij$eum$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gvk9ba$cj$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb2.ratnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1243484563 15318 80.53.15.251 (28 May 2009
    04:22:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 May 2009 04:22:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gvk9ba$cj$1@news.wp.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090527-0, 2009-05-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488459
    [ ukryj nagłówki ]

    MK pisze:

    > W w.w. Regulaminie zostały wprowadzone następujące zmiany: [...]
    > </cite>
    >
    > Ze skrotu wynika, ze zostaly wprowadzone zmiany ograniczajace mozliwosc
    > otwierania kont i ustalania penomocnikow tylko do rezydentow i to
    > posiadajacych PESEL. Sama zmiana mnie nie dotyczy, ale podejscie
    > eurobanku do swoich klientow i informowania ich o zmianach do zalacznika
    > do umowy nie swiadcza o nim dobrze.
    > Jak widac banki 'z tradycjami' takie jak eurobank czy Alior lekcewaza
    > sobie informowanie o zmianach w regulaminach czy toip, bo mam nadzieje,
    > ze nie chodzi o antydatowanie...

    ... a ja już chciałem za to EB pochwalić ;)
    Pochwalić za to, że w mejlu zamieszczają konspekt zmian.
    W wielu innych bankach dostaniesz mejla z informacją o zmianie TOiP i od
    razu myślisz słowami na "k" gdzie-by-się-tu ewakuować.

    Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili
    wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA
    rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.




    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1