  • Data: 2009-02-20 07:36:13
    Temat: Re: euro - Polska,a Slowacja
    Od: " " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy wszyscy zwolennicy Radia Maryja, Pisu i reszta zakompleksionych
    > przegranych wyborcow moze wkoncu PRZYJAC DO WIADOMOSCI ze skrot wgpw w
    > nazwie tej grupy oznacza warszawska gielde.... a nie grupe o polityce
    > regionalnej EU.
    > Jesli ktokolwiek z czytelnikow bedzie mial moralna potrzebe przeczytania o
    > rudym i jego rzadzie napewno sie do was zglosi. A teraz z nalezytym
    > szacunkiem do wlasnych rozumow przestancie pisac w tych tematach.

    Polityka wpływa na to co się dzieje na rynku walutowym i giełdzie, więc
    rozmowa o niej jest jak najbardziej na miejscu... Inwestorzy zagraniczni
    wiedzą, że pod rządami obecnej ekipy mogą wszystko, więc "jeżdżą po nas" na
    całego... Tylko Polakom "obiektywne" media pokazują jak to rząd się troszczy o
    społeczeństwo a po czasie pokazuje zafrasowaną minę ministrów wzbudzającą
    oczywiście tylko współczucie, no i oczywiście szuka się winnego stanu rzeczy,
    którym zawsze jest PIS :)... Jestem prawie przekonany, że nie mielibyśmy aż
    takich spadków na giełdzie i walucie, gdyby rządzili nami nie malowani POzerzy
    a skromni profesjonaliści... pozdr :)