  • 1. Data: 2004-12-19 19:57:45
    Temat: emax >> przelew wych.??
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    Jestem stałym uzytkowniem mbanku, jednak dopiero pierwszy raz srodki
    wplynely mi na emax. Jestem zdziwiony, bo po wejsciu na rachunek mam tylko
    "przelewy zdefiniowane" i "nowy przelew zdefiniowany". Gdzie sie podziała
    opcja "przelew dowolny"? Chce dokonac zaplaty za hosting ktora robie raz w
    roku i nieza bardzo daje mi sie do udac.

  • 2. Data: 2004-12-19 20:13:31
    Temat: Re: emax >> przelew wych.??
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

> [...]
    > opcja "przelew dowolny"? Chce dokonac zaplaty za hosting ktora robie raz w
    > roku i nieza bardzo daje mi sie do udac.

    Zrób sobie przelew zdefiniowany na eKonto i z eKonta przelewaj gdzie chcesz.

    pozdr axell

  • 3. Data: 2004-12-19 20:20:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2004 20:57:45 +0100, "F3k" <s...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >opcja "przelew dowolny"? Chce dokonac zaplaty za hosting ktora robie raz w
    >roku i nieza bardzo daje mi sie do udac.

    Proponuję najpierw zapoznać się z funkcjonalnością kont, z których się korzysta,
    a potem zgłaszać pretensje. Emax ma tylko jeden rachunek zdefiniowany.

  • 4. Data: 2004-12-19 20:30:31
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "F3k" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opcja "przelew dowolny"? Chce dokonac zaplaty za hosting ktora robie raz w
    > roku i nieza bardzo daje mi sie do udac.

    jak uważnie poczytasz, to wyczytasz, ze w e-max istnieje mozliwość
    zdefiniowania tylko 1 przelewu, tak więc aby zapłacić, musisz przelać na
    e-konto

    kw1618

  • 5. Data: 2004-12-19 21:48:07
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    > jak uważnie poczytasz, to wyczytasz, ze w e-max istnieje mozliwość
    > zdefiniowania tylko 1 przelewu, tak więc aby zapłacić, musisz przelać na
    > e-konto

    no dobrze, dzieki wam za odpowiedzi. zaskoczyla mnie tak mala funkcjonalnosc
    tego rachunku

  • 6. Data: 2004-12-19 23:44:52
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sun, 19 Dec 2004 22:48:07 +0100, na pl.biznes.banki, F3k w wiadomości
    <news:cq4svm$d83$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > no dobrze, dzieki wam za odpowiedzi. zaskoczyla mnie tak mala funkcjonalnosc
    > tego rachunku

    To chodzi o bezpieczeństwo twoich pieniędzy. eKonto jest portmonetką, a
    eMax - sejfem.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2004-12-20 11:12:28
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    > To chodzi o bezpieczeństwo twoich pieniędzy. eKonto jest portmonetką, a
    > eMax - sejfem.

    No szkoda ze portmonetke mam pusta teraz >> musze zabrać troche z sejfu ;)

  • 8. Data: 2004-12-21 01:25:06
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 20 Dec 2004 12:12:28 +0100, na pl.biznes.banki, F3k w wiadomości
    <news:cq6ed5$ppe$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > No szkoda ze portmonetke mam pusta teraz >> musze zabrać troche z sejfu ;)

    I właśnie w ten sposób się tych kont używa :)
    Zwróć uwagę, że eKonto masz znacznie niżej oprocentowane niż eMax -
    właśnie aby wymusić takie zachowania.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2004-12-22 17:30:40
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    \
    > I właśnie w ten sposób się tych kont używa :)
    > Zwróć uwagę, że eKonto masz znacznie niżej oprocentowane niż eMax -
    > właśnie aby wymusić takie zachowania.

    no to wobec tego jak naliczany jest procent na emaxie?
    bo jesli chodzi o ekonto to rozumiem ze przeliczeniowo za kazda dobe 3,00%,
    w skali roku 3,04%

  • 10. Data: 2004-12-22 18:58:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004 18:30:40 +0100, "F3k" <s...@g...pl> wrote:

    >no to wobec tego jak naliczany jest procent na emaxie?
    >bo jesli chodzi o ekonto to rozumiem ze przeliczeniowo za kazda dobe 3,00%,
    >w skali roku 3,04%
    Wow :) 3,00% za kazda dobe? :)
    A skad wziales 3,00%? Z umowy? To nie jest dobre miejsce do
    sprawdzenia oprocentowania :)
    Tu jest lepsze: http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml

    Obowiązuje od: 03.12.2004

    eKONTO 2,00%
    eMAX 4,80%

    Uwaga! Jest to oprocentowanie w skali roku.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?