  • 1. Data: 2003-08-18 09:44:58
    Temat: ech ten embank
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Mam adres zameldowania na wsi, sila rzeczy nazw ulic tam nie ma. Jak
    zalozylem konto, to wszedzie widnialo:

    imie nazwisko
    ul. <miejscowosc> <nr domu>
    <kod> <miejscowosc>

    W koncu wkurzylem sie lekko i napisalem wredny donos ;) Ale chyba sie
    zemscili na ton mojego sprostowania i teraz mam:

    imie nazwisko
    ___ <miejscowosc> <nr domu>
    <kod> <miejscowosc>

    Czyli zamiast "ul." mam trzy znaki podkreslenia ;-)

  • 2. Data: 2003-08-18 10:14:13
    Temat: Re: ech ten embank
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Czyli zamiast "ul." mam trzy znaki podkreslenia ;-)

    Normalne. Ja mam to samo. Od początku (tzn. od zmiany adresu 'warszawskiego'
    na 'podwarszawski')

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-08-18 10:15:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli zamiast "ul." mam trzy znaki podkreslenia ;-)

    Spacje mogli wsadzić, chyba, że ich baza by odrzuciła...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 4. Data: 2003-08-18 15:50:01
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP"
> [...]
    > ___ <miejscowosc> <nr domu>
    > <kod> <miejscowosc>
    >
    > Czyli zamiast "ul." mam trzy znaki podkreslenia ;-)

    Zadzwoń na mLinię - sprawa do wyprostowania od ręki.
    Jeżeli operatorka będzie robiła problemy - zadzwoń jeszcze raz.
    Sprawdzone.

  • 5. Data: 2003-08-18 16:04:31
    Od: "Malkuth" <g...@p...onet.pl>

    W artykule M...@n...tpi.pl,
    niejaki(a): KrzysiekPP z adresu <j...@n...ceti.pl> napisał(a):
> [...]
    > ___ <miejscowosc> <nr domu>
    > <kod> <miejscowosc>
    >
    > Czyli zamiast "ul." mam trzy znaki podkreslenia ;-)

    No proste :] tez mieszkam na wsi i od razu w formularzu inetowym zaznaczylem
    "___" zamiast "ul." :P

  • 6. Data: 2003-08-18 20:06:28
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Malkuth <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhqvho$kfh$...@n...news.tpi.pl...

    > No proste :] tez mieszkam na wsi i od razu w formularzu inetowym
    zaznaczylem
    > "___" zamiast "ul." :P

    A co wam to za różnicę robi? Ja prawie wszędzie mam napisane ul.
    <miejscowość> i jeszcze się nie zdarzyło, że coś nie doszło...

  • 7. Data: 2003-08-19 07:09:45
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    > ___ <miejscowosc> <nr domu>
    > <kod> <miejscowosc>
    >
    > Czyli zamiast "ul." mam trzy znaki podkreslenia ;-)

    I tak masz fajnie. Pomyśl co by było, gdyby wieś była podzielona na
    ulice, a na dodatek nie było w niej poczty. Adres pocztowy wygląda
    tak:

    <imię> <nazwisko>
    ul. <ulica> <numer>
    <miejscowość>