  • 1. Data: 2003-08-18 09:20:25
    Temat: Obce numery rachunków
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Witajcie!
    Ponieważ starałem się o przyznanie limitu debetowego, poszedłem do banku,
    gdzie dostałem 2 kartki do wypełnienia: wniosek kredytowy i załącznik -
    zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu i wysokości średnich zarobków.
    Trochę sporo formalności, ale tym razem nie o to chodzi.
    Jedna z tych kartek ma coś dziwnego na odwrocie:
    nieco bezładnie porozrzucane literki, wśród których można dopatrzeć
    się kilku nazwisk, numerów rachunków i jakichś kwot.
    Zatem wszedłem w posiadanie danych, których nie powinienem był
    posiadać.
    Co teraz powinienem zrobić:
    - udać, że nic się nie stało, wypełnić papierki i zanieść do banku - ale
    bank nie powinien tak się obchodzić z poufnymi danymi, nie chciałbym,
    żeby jakieś moje dane spotkał podobny los, więc należałoby coś jednak
    zrobić...
    - zanieść tę kartkę do banku i powiedzieć, że mi się to nie podoba -
    kartka pewnie zostałaby czym prędzej zniszczona, żeby przypadkiem
    ktoś wyżej nie dowiedział się o wpadce
    - wysłać jakieś pisemko do dyrekcji banku czy kogoś tam?...
    A może da się z tego w jakiś sposób wyciągnąć jakieś korzyści? :->>>

    To, w jakim banku to się zdarzyło, niech będzie zagadką tu na tej grupie.
    :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2003-08-18 13:54:51
    Temat: Re: Obce numery rachunków
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > To, w jakim banku to się zdarzyło, niech będzie zagadką tu na tej grupie.
    > :-)

    To nikt nie chce pozgadywać? :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 3. Data: 2003-08-18 14:57:15
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał

    > To nikt nie chce pozgadywać? :-)

    ING? Chociaż w zasadzie może być każdy...

    --
    paulos23

  • 4. Data: 2003-08-19 09:08:33
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl> napisał w wiadomości

    > ING? Chociaż w zasadzie może być każdy...

    A był to BPH PBK SA.
    Nikt nie wygrał nagrody. :-)

    Pozdrawiam,
    Artur