    From: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eService coraz bardziej mnie zaskakuje
    Date: Sun, 8 Sep 2002 20:43:34 -0000
    Sender: a...@p...onet.pl@warmijska.fema.krakow.pl

    > Czy operacja wykonana u tego samego merchanta tego samego dnia bez wzgledu
    > na kwote nie powinna byc autoryzowana?
    >
    > Dodatkowa informacja - wczoraj 340 PLN przeszlo MC bez autoryzacji

    Sytuacja moze malo zwiazana z tym watkiem, ale powiem co sie zdarzylo na
    Dworcu PKP - Krakow Gl. poszedlem zakupic dwa bilety na IC chce zaplacic
    kwota 163PLN, daje pani Amexa a pani w okienku(PwO) ze na ta karte
    transakcje moze wpisac tylko do 149,99PLN (8-/?pierwsze zdziwienie) bo
    inaczej musze wpisac kod autoryzacji (8-/?drugie zdziwienie), no to mowie
    niech pani zrobi dwie transakcje skoro dwa bilety, PwO przesunela przez
    czytnik wbila 81,50PLN wyskoczyl kwitek podpisalem ok, druga transakcja PwO
    przesunela przez czytnik wbila 81,50PLN i czekamy czekamy az nie doszlo do
    polaczenia tylko pojawil sie napis autoryzowac czy nie, PwO wybrala
    autoryzowac wbila 6 pierwszych cyfr nr karty.Oczywiscie podpisalem i
    poszedlem.
    Alek