  • Data: 2002-04-03 20:18:30
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal <s...@p...onet.pl> writes:

    > - token, a wlasciwie elektroniczna lista hasel jednorazowych (srednie
    > bezpieczenstwo)

    A co jest bezpieczniejsze niz token???? Dla mnie token jest wlasnie
    plusem.

    > - fatalny interfejs uzytkownika

    Nie przesadzajmy.

    > - przez internet mozna wykonac tylko podstawowe operacje (przelew,
    > sprawdzenie salda, historii rach.)

    Jakie inne operacje chcialbys wykonywac?

    Tak naprawde, to ja widze jedna wyrazna wade - dosc drogie ono jest za
    samo prowadzenie. Ale za to potem przelewy czy PZ sa za friko, wiec im
    wiecej sie tego robi, tym lepiej.

    A i na pewno minusem jest brak mozliwosci powiazania karty z jakims
    subkontem.

    Za to sa niezle odsetki na koncie biezacym. Wiem, wiem, bywaja
    wieksze...

    MJ