  • Data: 2002-04-04 11:17:17
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > chcialbym np zobaczyc w historii komu robilem przelew albo jak go
    > robie to widziec dokad on idzie.

    Troszeczke nie rozumiem - wydaje mi sie, ze informacja komu przelewam
    jest jak najbardziej dostepna...

    > Jak w odbiorcach wpisalem siebie kilka razy (konta w roznych
    > bankach) to wyobraź sobie jak przyjemnie robilo sie przelew -
    > musialem po numerkach zgadywac do ktorego banku robie przelew, tak
    > jakby tym kontrahentom nie mozna bylo nadawc wlasnych nazw

    Brak mozliwosci nadawania nazw pozycjom w liscie adresowej jest
    istotnie glupi. Ale mozesz manipulowac nazwa odbiorcy (raz Jan
    Kowalski, raz J. Kowalski, raz JAN KOWALSKI etc).

    > to akurat zadna wada - zrobisz 3 przelewy na miesiac i juz ci sie zwraca !

    E, sa chyba konta tansze niz 9 zl/miesiac ale z tanimi/bezplatnymi
    przelewami... 8-)

    MJ