  • Data: 2002-04-03 20:46:58
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" <

    > A co jest bezpieczniejsze niz token???? Dla mnie token jest wlasnie
    > plusem.

    podpis elektroniczny

    > Nie przesadzajmy.

    na dziesiec chyba osob jestes pierwszy, ktory nie ma zastrzezen do wygody
    uzytkowania - decyzje skrajne jury odrzuca ;-)))

    > Jakie inne operacje chcialbys wykonywac?

    jest wszystko - w trabancie tez wszystko bylo ;-)))
    chcialbym np zobaczyc w historii komu robilem przelew albo jak go robie to
    widziec dokad on idzie.
    Jak w odbiorcach wpisalem siebie kilka razy (konta w roznych bankach) to
    wyobraź sobie jak przyjemnie robilo sie przelew - musialem po numerkach
    zgadywac do ktorego banku robie przelew, tak jakby tym kontrahentom nie
    mozna bylo nadawc wlasnych nazw

    > Tak naprawde, to ja widze jedna wyrazna wade - dosc drogie ono jest za
    > samo prowadzenie.

    to akurat zadna wada - zrobisz 3 przelewy na miesiac i juz ci sie zwraca !

    > A i na pewno minusem jest brak mozliwosci powiazania karty z jakims
    > subkontem.

    no raz sie zgadzamy - mogliby pozwolic przelac nadmiar "na bok" jak ktos
    chce byc ze swoja VE ostrozny ;-))
    *** blad ***