  • 11. Data: 2007-06-04 13:27:13
    Temat: Re: eMax + i niezapłacony podatek dochodowy
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d496670eff9954199e61721a62cb98b9@news.home.net.
    pl...

    > oprocentowanie na eMax+ to 3,80%
    >
    > (800 x 30 x 3,8%)/365 = 2,4986 zł
    > 2,50zł to nadal 2zł czy już 3zł?

    Oczywiście, że 3 zł. Musisz z kwotą celować w 2,485001. Wtedy dostaniesz
    2,49 a US się może oblizać tylko. :-)

    marekz

  • 12. Data: 2007-06-04 18:18:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > p.s.
    > zaznaczam, ze nie chodzilo mi o "zarobienie" tych 2 zł tylko bardziej o
    > eksperyment dajmy na to "naukowy" ;-)

    Ano wlasnie... bo jak ja bym mial zakladac w oddziale czy online 100
    lokat zeby zarobic 20 zl to wolalbym isc na piwo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2007-06-04 20:24:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    >
    > omawialismy ten temat jakis czas temu, dywagacje dotyczyly tego jak
    > kombinowac, aby nie zaplacic podatku dochodowego od lokaty:
    >
    > w maju przetestowalem to na sobie: 4 konta eMax+ po 800zł, naliczone
    > odsetki to 4 x 2,44zł i 0 zł podatku...
    > gdybył na jednym koncie miał 3200 zł to podatek wyniósłby całe 2
    > zł...czyli
    > tyle właśnie "zarobiłem"
    >
    > nie chodzi o kwote, ale o fakt jak mozna wykorzystac pewna luke
    > pozostawiona przez MF...
    >
    > a moze ktos poszedl dalej i np. udal sie do banku i powiedzial doradcy, ze

    Po co do banku chodzic, otwierasz w Getinie (on-line) lokaty 2-tyg. po
    1700zl z kazdej po 2,48zl odsetek- oproc 3,8% bez podatku(tylko troche
    trzeba sie naklikac, ale limitu lokat nie ma). Odprowadzanie podatku z
    odsetek spoczywa na banku, a bank robi to zgodnie z ustawa, takze dywagacje
    odnosnie niezaplaconego podatku sa bezpodstawne. Po drugie zaden urzad
    skarbowy nie wie ile osobiscie placisz tych odsetek, odsetki banki
    przekazuja zbiorczo od wszystkich rachunkow.

  • 14. Data: 2007-06-04 22:26:33
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof pisze:

    > Po co do banku chodzic, otwierasz w Getinie (on-line) lokaty 2-tyg. po
    > 1700zl z kazdej po 2,48zl odsetek- oproc 3,8% bez podatku(tylko troche
    > trzeba sie naklikac, ale limitu lokat nie ma)

    Czyli po prostu trzeba poczekać, aż jakiś bank wprowadzi opcję
    zakładania multi-lokat jednym kliknięciem - ciekawe co by wtedy zrobiła
    nasza kochana władza? Z tego co kiedyś wyczytałem PIS przed wyborami
    mówił, że zniesie ten podatek, no ale premier 1k czyli premier
    tysiąclecia też kiedyś mówił:
    http://omg.jogger.pl/files/kaczynski.mp3
    a wszyło jak zwykle.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-06-05 06:02:53
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):
    > wiem, ze bylo to kontynuacja tamtego wątku...

    > oprocentowanie na eMax+ to 3,80%
    >
    > (800 x 30 x 3,8%)/365 = 2,4986 zł
    > 2,50zł to nadal 2zł czy już 3zł?

    To zalezy czy nie wypada 31 dni bo wtedy ....
    Podejrzewam ze emaxa naliczaja dziennie w trybie rzeczywistym.

    Wiec sadze ze wypada czasami 31 dni.

  • 16. Data: 2007-06-05 17:49:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Oczywiście, że 3 zł. Musisz z kwotą celować w 2,485001. Wtedy dostaniesz
    > 2,49 a US się może oblizać tylko. :-)

    a nie przypadkiemw 2,494(9)?

    --
    Pete

  • 17. Data: 2007-06-05 23:46:33
    Od: "p47" <p...@l...ru>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > he he he
    > oj tak, a stare dobre "domniemanie niewinnosci" poszlo sie j***c

    > widac sa rowni i rowniejsi, za niezaplacone 2zl podatku (nie z mojej winy)
    > CBA mialoby mnie scigac...

    Czu nie zauważasz, ze wszystkie te "mądre" hipotezy i "dowcipne' uwagi
    formułuj tzw. teoretycy- chałupnicy, którzy nic, ale to nic na ich poparcie
    nie s w stanie przedstawić!!

    Nic Ci nie grozi, jak słusznie zauwazyłes nie Ty jestes płatnikiem podatku,
    a poza tym nie ma zakazu posiadania kilku kont!

    p47

  • 18. Data: 2007-06-05 23:47:52
    Od: "p47" <p...@l...ru>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f423iq$q5k$1@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
    > nasza kochana władza? Z tego co kiedyś wyczytałem PIS przed wyborami
    > mówił, że zniesie ten podatek, no ale premier 1k czyli premier

    Oczywi

  • 19. Data: 2007-06-05 23:49:18
    Od: "p47" <p...@l...ru>

> [...]
    >(...)
    Z tego co kiedyś wyczytałem PIS przed wyborami
    > mówił, że zniesie ten podatek, no ale premier 1k czyli premier

    Oczywiście to, ze ten podatek wprowadził premier, - faworyt idola
    krytykantów Kaczynskiego to juz oczywiście drobnostka;-)

    p47

  • 20. Data: 2007-06-06 14:03:39
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>