  • 1. Data: 2007-06-04 07:56:31
    Temat: Karta kredytowa Money.pl - czy ma jakieś pułapki ?
    Od: "SMi" <b...@m...pl>

    Witam,

    Czy ktoś korzysta z tej karty kredytowej http://direct.money.pl/money/ ?

    Czy to jest pełnprawna i pełnosprawna karta ?

    Jakie są tutaj pułapki?

    Bo coś nie chce mi się wierzyc w bezinteresowność wydawcy karty...

    Serdecznie pozdrawiam
    SMi

    Przy udzielaniu odpowiedzi, bardzo proszę o zachowanie ciągłości
    (poprzedniej) korespondencji !!!

  • 2. Data: 2007-06-04 07:56:55
    Temat: Re: Karta kredytowa Money.pl - czy ma jakieś pułapki ?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > Jakie są tutaj pułapki?
    >
    > Bo coś nie chce mi się wierzyc w bezinteresowność wydawcy karty...

    mam taka karte i pulapek w niej brak, dlaczego bezinteresownosc? bank
    zarobi na interchargu...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-04 08:21:48
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 04 Jun 2007 09:56:31 +0200, SMi napisał(a):

    > Czy ktoś korzysta z tej karty kredytowej http://direct.money.pl/money/ ?

    Mam, korzystam.

    > Czy to jest pełnprawna i pełnosprawna karta ?

    Jak najbardziej.

    > Jakie są tutaj pułapki?

    Szczerze? Fakt, że partnerem jest BZ WBK, czyli konieczność wizyty w
    oddziale, a później załatwianie wszystkiego na gębę.
    Troszkę mnie zasmuciło, że przy raptownej wysokiej transakcji (2000 zł)
    nikt nie zareagował, nie było telefonu. Natomiast Citi dzwonił do mnie
    jak wydałem 1300 zł pytać czy to ja.

    > Bo coś nie chce mi się wierzyc w bezinteresowność wydawcy karty...

    I słusznie, bo to biznes a nie dobroczynność. Jeśli będziesz pilnował
    terminów spłat a po upływie 1 roku od wydania dokonywał tych 5 transakcji
    miesięcznie - nic Ci nie grozi ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 4. Data: 2007-06-04 14:27:38
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "SMi" wrote in message

> [...]
    >
    > Jakie są tutaj pułapki?
    >
    > Bo coś nie chce mi się wierzyc w bezinteresowność wydawcy karty...

    prawie rok w posiadaniu i bez problemu
    operacje w kraju i poza
    limit jest ustalany max do 4 krotności przedstawionego dochodu netto
    - tak przynajmniej mi mówiono ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com