  • 1. Data: 2003-12-19 08:41:34
    Temat: eMax
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Na stronie demonstracyjnej rachunku w mBanku po zalogowaniu się są
    widoczne dwa subkonta eMax przypisane do jednego klienta? Czy to
    oznacza, że mogę sobie założyć kilka takich subkont do rachunku?
    Sprawdzał to ktoś?

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.

  • 2. Data: 2003-12-19 08:46:19
    Temat: Re: eMax
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Azazell" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na stronie demonstracyjnej rachunku w mBanku po zalogowaniu się są
    > widoczne dwa subkonta eMax przypisane do jednego klienta?

    emax nie jest subkontem, tylko lokatą avista.

    > Czy to
    > oznacza, że mogę sobie założyć kilka takich subkont do rachunku?

    W mbanku nie ma subkont, więc nie możesz ich sobie założyć. Emaxów zaś
    możesz mieć 3.

    > Sprawdzał to ktoś?

    Pewnie kilkaset tysięcy osób ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-19 08:52:11
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Azazell wrote:
> [...]
    > widoczne dwa subkonta eMax przypisane do jednego klienta? Czy to
    > oznacza, że mogę sobie założyć kilka takich subkont do rachunku?

    Każdy dorosły klient mBanku oprócz jednego izzyKONTA może posiadać jedno
    eKONTO i trzy eMAX-y. Jeśli rezygnuje z eKONTA to w jego miejsce może
    założyć kolejny eMAX. W sumie można posiadać do pięciu rachunków.

  • 4. Data: 2003-12-19 12:54:15
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > Każdy dorosły klient mBanku oprócz jednego izzyKONTA może posiadać jedno
    > eKONTO i trzy eMAX-y. Jeśli rezygnuje z eKONTA to w jego miejsce może
    > założyć kolejny eMAX. W sumie można posiadać do pięciu rachunków.

    jest tylko 1 problem, wszystkie emaxy nazywaja sie identycznie, a ponadto
    przy kazdej mozliwej modyfikacji systemow zmieniaja one swoja kolejnosc, z
    tego tez powodu po zalozeniu sobie poczatkowo 2 dodatkowych emaxow -
    poprosilem niedawno o ich zamnkiecie
    zreszta mbank nie daje rewelacji odsetkowych, wiec pieniadze lokuje sie
    raczej w innyh bankach

  • 5. Data: 2003-12-19 13:09:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krab wrote:

    > jest tylko 1 problem, wszystkie emaxy nazywaja sie identycznie, a ponadto
    E tam ja rozpoznaję po LK, masz te same?
    > przy kazdej mozliwej modyfikacji systemow zmieniaja one swoja kolejnosc, z
    Od jakiegoś czasu nie jest to prawda. Rachunki są posortowane po
    (typ_produktu,8ostatnich cyfr)
    czyli emaksy,ekonta,izzykonta gdzieś tam jeszcze jest biznes konto

    KJ

  • 6. Data: 2003-12-19 18:29:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krzysztof K napisał:

    > Każdy dorosły klient mBanku oprócz jednego izzyKONTA może posiadać jedno
    > eKONTO i trzy eMAX-y. Jeśli rezygnuje z eKONTA to w jego miejsce może
    > założyć kolejny eMAX. W sumie można posiadać do pięciu rachunków.

    O kurde, ale chala. W Inteligo to sobie moge subkont do bolu zakladac
    przez inet i bez lachy.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-12-20 00:07:07
    Od: "nettoperz" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > O kurde, ale chala. W Inteligo to sobie moge subkont do bolu zakladac
    > przez inet i bez lachy.

    a ile sobie juz pozakładałeś?
    tak myślę właśnie nad drugim emaxem ale nie wie po co mi to <hmmm>
    :)
    N.

  • 8. Data: 2003-12-20 00:16:49
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > E tam ja rozpoznaję po LK, masz te same?

    > Od jakiegoś czasu nie jest to prawda. Rachunki są posortowane po
    > (typ_produktu,8ostatnich cyfr)
    > czyli emaksy,ekonta,izzykonta gdzieś tam jeszcze jest biznes konto

    to powyzej to tez jest citi-prawda, mnie zmienili kolejnosc calkiem
    niedawno - co wkurwilo mnie na tyle, ze zamknalem wczesniej wymienione
    emaxy, niestety nie mialem zamiaru rozpoznawac ich po lk, bo nie mialem
    takiej intencyji
    ps
    a gwoli scislosci obecnie mam zupelnie inna kolejnosc niz wymieniles, no ale
    to przeciez normalne w banku, w ktorym ... (tu bylo kilka malo-dowcipnych
    zdan ktore jednak ocenzurowalem)
    :---)

  • 9. Data: 2003-12-20 00:29:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 20 Dec 2003 01:07:07 +0100, w <bs03t6$u9n$1@absinth.dialog.net.pl>,
    "nettoperz" <b...@a...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > a ile sobie juz pozakładałeś?
    > tak myślę właśnie nad drugim emaxem ale nie wie po co mi to <hmmm>
    > :)

    Może nie ma co dzielić :). Albo nie lubisz przelewać z pustego w próżne :).

  • 10. Data: 2003-12-20 06:43:01
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Dec 2003 01:16:49 +0100,
    osoba podpisana: krab <_...@k...pl>
    napisała:
    [....]

    > a gwoli scislosci obecnie mam zupelnie inna kolejnosc niz wymieniles, no ale
    > to przeciez normalne w banku, w ktorym ... (tu bylo kilka malo-dowcipnych

    A jaką jeśli można wiedzieć ? Bo to co napisałem jest "półoficjalnie"
    potwierdzone przez mBank na forum. Więc dziwi mnie trochę to co
    piszesz. Nie pamiętam od kiedy obowiązuje taka kolejność a u mnie się
    zgadza.

    KJ

    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides