    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eMax
    Date: Sat, 20 Dec 2003 10:24:37 +0100

    Użytkownik nettoperz napisał:

    > a ile sobie juz pozakładałeś?
    > tak myślę właśnie nad drugim emaxem ale nie wie po co mi to <hmmm>

    Nie korzystam ze wszystkich mozliwych produktow bankowych. Ale nie lubie
    tez byc w sztuczny sposob ograniczany. W Inteligo moge dodatkowo do
    kadego subkonta wziac VE, co moze byc, ale oczywiscie nie musi, bardzo
    przydatne. Szkoda tylko, ze nie mozna wystawic karty do subkonta na inna
    osobe, bo to by bylo super (oczywiscie mozna dac komus jedna ze swoich
    kart i nie bedzie problemu, bo zaplaci wszedzie i bez bolu, chyba ze ze
    jest plci przeciwnej, wtedy maga byc klopoty przy placeniu, ale nie
    musza ;-) ).

    Bartol