  • 1. Data: 2005-01-12 13:47:19
    Temat: eKarta czy NetK@rta?
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktorys z tych produktow (oferowanych przez mBank i multibank)
    moglibyscie bardziej polecic? Ja poki co uzywam eKarty, jestem bardzo
    zadowolony ale brakuje mi mozliwosci rozliczania kwoty w USD (tzn. zeby
    naleznosci byly pobierane z konta walutowego). Z tego co sie zorientowalem
    to multi tez takiej opcji nie oferuje. Czy zatem sa jakies inne argumenty
    przemawiajace za wyborem eKarty czy NetK@raty?

    pozdro

  • 2. Data: 2005-01-12 13:50:57
    Temat: Re: eKarta czy NetK@rta?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Czy zatem sa
    > jakies inne argumenty przemawiajace za wyborem eKarty czy NetK@raty?

    W sumie chyba żadne poza kryterium ceny. A uwzględniwszy koszty prowadzenia
    rachunku korzystniej wypada ekarta. Jak robisz dużo transakcji w USD to
    pomyśl o karcie rozliczanej bezpośrednio w tej walucie. Takie karty oferuje
    Pekao i BPH. Obie karty są wypukłe i rozliczane bezpośrednio z konta
    dolarowego. Przy dużej ilości transakcji może się to opłacać.

  • 3. Data: 2005-01-12 14:15:44
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Pekao i BPH. Obie karty są wypukłe i rozliczane bezpośrednio z konta
    > dolarowego. Przy dużej ilości transakcji może się to opłacać.

    a czy moge wykonywac przelewy krajowe z rachunku USD w multi do ktoregos z
    tych bankow (np. peo) z pominieciem jakichkolwiek prowizji (przelewy w multi
    sa i tak bezplatne). Po prostu przelewam US$500 i tyle tez sie pojawia na
    koncie w peo lub bph

    z gory dzieki za informacje

    Radek

  • 4. Data: 2005-01-12 14:40:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > sa i tak bezplatne). Po prostu przelewam US$500 i tyle tez sie pojawia na

    Zapomnij, jedyny ~bezkosztowy "przelew" to przelew kieszeniowy ;-)
    Czyli: wypłata do kieszeni,
    teleportacja do drugiego banku
    i wpłata w kasie.