  • 1. Data: 2005-01-12 16:43:12
    Temat: Co wybrać
    Od: "noise" <n...@w...pl>

    lokatę 3 miesięczną czy roczną ?

    pozdrawiam
    noise

  • 2. Data: 2005-01-12 16:48:30
    Temat: Re: Co wybrać
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > lokatę 3 miesięczną czy roczną ?

    A nie umiesz policzyć, co Ci się bardziej opłaci?
    Pozatym tylko Ty wiesz, na jak długo możesz zamrozić pieniądze...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-01-12 16:48:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    noise wrote:
    > lokatę 3 miesięczną czy roczną ?

    Rzuć monetą albo zapytaj wróżki:-)

  • 4. Data: 2005-01-12 17:02:52
    Od: "qv." <q...@o...pl>

    > A nie umiesz policzyć, co Ci się bardziej opłaci?

    A umiesz okreslic jak za pol roku beda wygladac stopy procentowe ??

  • 5. Data: 2005-01-12 17:05:20
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-01-12 18:02, Użytkownik qv. napisał :

    > A umiesz okreslic jak za pol roku beda wygladac stopy procentowe ??

    A gdzie obecnie mają roczne lokaty ze stałą stopą???

  • 6. Data: 2005-01-12 17:14:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-12 18:05, kiedy wizardx12 myśl swoją
    ubrał(a) w słowa takie:

    > A gdzie obecnie mają roczne lokaty ze stałą stopą???

    Choćby w Lukasie (na 6%).

  • 7. Data: 2005-01-13 08:35:51
    Od: "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm>

    Dnia 12-01-2005 18:02, Użytkownik qv. napisał:

    > A umiesz okreslic jak za pol roku beda wygladac stopy procentowe ??

    Raczej niższe.
    Ale nie powołuj się na moją opinię jak wzrosną ;)