  • 1. Data: 2003-12-29 09:56:52
    Temat: e-konto z opcja na fundusze
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>

    Chce zalozyc konto z dostepem elektronicznym. Nie mam w tym wzgledzie
    zadnych doswiadczen, dlatego powinno byc jak najbardziej przyjazne dla
    uzytkownika. Ma to byc konto dodatkowe do szybkich i nieduzych rozliczen.
    Przydalaby sie tez opcja do platnosci w sieci (karta pre-paid czy cos
    takiego). Chcialbym tez za jego posrednictwem kupowac jednostki FI na jak
    najlepszych warunkach (powiedzmy, ze to jest opcja).

    Ogolnie chodzi o taki wybor, ktory mnie nie zniecheci do e-bankowosci. Zeby
    bylo sprawnie, szybko, bez awarii, bezpiecznie, bez upierdliwosci itp.

    Jaki bank najlepiej wybrac? Z moich dotychczasowych poszukiwan wylaniaja
    sie mBank i MultiBank, ale moze powinienem zapoznac sie z jeszcze jakas
    oferta. Konto moze byc platne, bardziej zalezy mi na jakosci i wygodzie niz
    kosztach.

    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-29 09:57:01
    Temat: Re: e-konto z opcja na fundusze
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    01c3cdf1$e5c1c680$7a5063d9@default,
    marcin <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>:

    Dla funduszy zdecydowanie eKonto mBank.
    Dla (platnej) wygody i taniej karty w sieci: Inteligo.
    Czyli dwa konta.
    Ew. sam mBank + eKarta.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-29 10:35:18
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>

    RobertS <u...@o...pl> napisał:

    > Dla funduszy zdecydowanie eKonto mBank.

    Jaka ma przewage nad MultiBankiem?

    > Dla (platnej) wygody i taniej karty w sieci: Inteligo.

    Pytanie jak wyzej :)

    Marcin

  • 4. Data: 2003-12-29 10:41:39
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    01c3cdf7$780deaa0$7a5063d9@default,
    marcin <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>:

    > Jaka ma przewage nad MultiBankiem?

    > Pytanie jak wyzej :)

    Na oba pytania jest ta sama odpowiedz: wysokosc oplat.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-12-29 11:02:35
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>

    RobertS <u...@o...pl> napisał:

    > Na oba pytania jest ta sama odpowiedz: wysokosc oplat.

    Wlasnie, jak w przypadku Multi wygladaja oplaty za operacje na funduszach?

    W pozostalych przypadkach kwestie oplat jestem sklonny pominac, kilka
    zlotych miesiecznie nie rzutuje na wybor. Tak wiec czy poza oplatami sa
    jakies istotne argumenty?

    Marcin

  • 6. Data: 2003-12-29 11:09:35
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    01c3cdfb$48cd3800$02164cd5@default,
> [...]
    >
    > W pozostalych przypadkach kwestie oplat jestem sklonny pominac, kilka
    > zlotych miesiecznie nie rzutuje na wybor. Tak wiec czy poza oplatami

    Mialem na mysli tylko oplate za prowadzenie konta. Innych roznic w oplatach
    chyba nie ma jesli chodzi o dostep do funduszy.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-12-29 11:09:37
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie, jak w przypadku Multi wygladaja oplaty za operacje na funduszach?

    Nie wiem jak w multi, ale w mBanku (w ogólności) nie ma opłat ani z akonto
    ani za fundusze.

  • 8. Data: 2003-12-29 17:08:47
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marcin <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl> napisał(a):

    > Chce zalozyc konto z dostepem elektronicznym. Nie mam w tym wzgledzie
    > zadnych doswiadczen, dlatego powinno byc jak najbardziej przyjazne dla
    > uzytkownika.
    mBank lub MUltiBank
    Ma to byc konto dodatkowe do szybkich i nieduzych rozliczen.

    A jakie główne ,jeśli można wiedziec?
    > Przydalaby sie tez opcja do platnosci w sieci (karta pre-paid czy cos
    > takiego).
    karta wirtualna-j.w.
    Chcialbym tez za jego posrednictwem kupowac jednostki FI na jak
    > najlepszych warunkach (powiedzmy, ze to jest opcja).
    j.w.

    > Ogolnie chodzi o taki wybor, ktory mnie nie zniecheci do e-bankowosci. Zeby
    > bylo sprawnie, szybko, bez awarii, bezpiecznie, bez upierdliwosci itp.

    to raczej MUlti i to w placówce,w mbanku otwieranie konta długo trwa

> [...]
    > oferta. Konto moze byc platne, bardziej zalezy mi na jakosci i wygodzie niz
    Multi(szybciej załatwisz w placówce)
    -konto płatne
    -kupowanie funduszy przez internet jest bez prowizji

    > Marcin
    Pozdr
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl