  • Data: 2018-06-21 13:46:01
    Temat: Re: e-kantory - szukam informacji
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5b2b8c60$0$673$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeśli będziesz chciał uciec, to najlepiej za złotówki kupić w kantorze walutę.
    innej możliwości
    > jakoś nie widzę.

    > Może trzeba poprosić żonę, żeby pilnowała wydatków. Rozsądnego dysponowania
    zasobami nie nauczymy
    > tutaj nikogo.

    > Możliwość zarabiania na przewalutowaniach jest tylko jedna: tanio kupić i drogo
    sprzedać. I już.

    > Nikt za darmo nie będzie przekopywał Internetu za kogoś.

    A prośbę o to żeby ktoś za mnie przekopywał internet tutaj widziałeś?

    Myślę, że dobrze by było gdybyś przed odpowiadaniem nauczył się
    czytać ze zrozumieniem. To umiejętność, od której warto zacząć.

    Żeby ułatwić Ci rozumienie tekstu, który czytasz, na grupie bywają osoby,
    które lepiej znają temat, o który pyta nowicjusz i mogą odpowiedzieć
    na podstawie własnego doświadczenia, a nie specjalnego szukania
    w Internecie za kogoś.