  • Data: 2002-02-17 00:35:24
    Temat: Re: e-integrum
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a4mrr7$m6o$1@news.onet.pl...
    > Nie to, zebym..
    > Ale co prawda mi sie strona nie wczytuje z informacjami (nie ma ich) ale
    > chyba daja debetowa VC do rachunku..
    > Prowadzenjie friko..

    a nie obciazeniowa? ja bym sie mocno zastanowil na Twoim miejscu

    § 41. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za dokonane Kartą
    utraconą transakcje:
    1.. w Banku - od chwili przyjęcia zawiadomienia o jej utracie,
    2.. poza Bankiem - po upływie 2 dni roboczych od zawiadomienia o jej
    utracie, z wyjątkiem:
    1.. transakcji dokonanych przez Posiadacza karty,
    2.. transakcji dokonanych przy użyciu PIN,
    3.. zaniechania przez Posiadacza karty zgłoszenia jej utraty,
    według trybu określonego w § 39,
    4.. transakcji dokonanych za pośrednictwem poczty, Internetu oraz
    poprzez telefoniczne zamówienie towarów lub usług.