  • 1. Data: 2003-06-24 09:20:43
    Temat: e-direct w VWbanku
    Od: "KW" <i...@w...pl>

    czy opłaca się załozyć ten rachunek? Jak jest z jego otwarciem, obsługą,
    ewentualnym zamykaniem?

    Dzięki za wszelkie opinie.

    KW

  • 2. Data: 2003-06-24 09:25:03
    Temat: Re: e-direct w VWbanku
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "KW" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy opłaca się załozyć ten rachunek? Jak jest z jego otwarciem, obsługą,
    > ewentualnym zamykaniem?

    wlasnie trwa watek o zamykaniu tam konta - co prawda zszedl juz w inna
    strone - ale odpowiedzi tam sa

  • 3. Data: 2003-06-24 09:29:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    KW wrote:
    > czy opłaca się załozyć ten rachunek?

    Jak najbardziej :-)

    >Jak jest z jego otwarciem,

    Dość szybko: od 7 do 10 dni roboczych

    > obsługą,

    Plusy:
    1. Opłaty za podstawowe usługi-zero
    2. % (dość wysokie)
    3.Obsługa telefoniczna przez 0-800
    4.Wypłaty z wszyskich bankomatów w kraju za free (powyżej 400 PLN) lub z
    niewielką prowizją (1,5 PLN poniżej 400 PLN)
    5.Przelewy robione "przez Vlinkę/Vlina" :-)) za darmo
    6.Przelewy ZUS/US przez Internet za darmo
    7.Ubezpieczenie w cenie rachunku (0 PLN :-)))

    Minusy:
    1.Offlinowy system transakcyjny
    2.Dwa razy dziennie aktualizowane saldo na karcie
    3.Konsultanci pracują do 20:00 w dni robocze i do 15:00 w soboty

    >ewentualnym zamykaniem?

    Tego nie wiem - dopiero co otworzyłam :-)))) Na razie obsługa jest ok. więc
    myslę, że z ewentualnym zamykaniem nie będzie problemów :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-25 06:51:46
    Od: p...@p...onet.pl

    > Minusy:
    > 1.Offlinowy system transakcyjny
    > 2.Dwa razy dziennie aktualizowane saldo na karcie
    > 3.Konsultanci pracują do 20:00 w dni robocze i do 15:00 w soboty

    Do wielkich minusów zaliczyłbym jeszcze to, że nie połączysz
    się z VW spod linuxa. Mozilla i Konqueror odmawiają współpracy
    (wiem z autopsji). Słyszałem, że z Operą jest podobnie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2003-06-26 18:48:04
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    > Do wielkich minusów zaliczyłbym jeszcze to, że nie połączysz
    > się z VW spod linuxa. Mozilla i Konqueror odmawiają współpracy
    > (wiem z autopsji). Słyszałem, że z Operą jest podobnie.

    Nie do konca jest tak ajk piszesz
    Pod mozila dziala do momentu kiedy chcesz uzywc menu z lewej strony.
    Natomiast u mnie pod Konquerorem dziala bez probemu wszystko
    Linux to mandrake 9.1

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 6. Data: 2003-06-29 12:41:21
    Od: Pawel Nogas <p...@U...edu.pl>

    Mentos wrote:

> [...]
    > Pod mozila dziala do momentu kiedy chcesz uzywc menu z lewej strony.
    > Natomiast u mnie pod Konquerorem dziala bez probemu wszystko

    Pod Konquerorem 3.1.2 dziala, ale pod starszymi nie dzialalo. Dziala
    tez pod Netscape 4.7x.
    Pod Mozilla nie dziala, pod Opera nie sprawdzalem.

    P.

  • 7. Data: 2003-06-29 15:04:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@U...edu.pl,
    Pawel Nogas <p...@U...edu.pl>:
    > Pod Mozilla nie dziala, pod Opera nie sprawdzalem.

    Opera 6.05 pod Win 98PL SE nie dziala.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-06-30 14:29:36
    Od: p...@p...onet.pl

    > Pod mozila dziala do momentu kiedy chcesz uzywc menu z lewej strony.
    > Natomiast u mnie pod Konquerorem dziala bez probemu wszystko
    > Linux to mandrake 9.1

    Po ściągnięciu i zainstalowaniu najnowszego plugina javy jest
    dokładnie tak jak piszesz - konqueror działa, mozilla praktycznie
    nie. To już coś.
    Dzięki.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2003-07-02 06:53:04
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sun, 29 Jun 2003, Pawel Nogas wrote:

    > Dziala
    > tez pod Netscape 4.7x.

    A pod nowszym?

    M.

  • 10. Data: 2003-07-02 17:06:44
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 3...@U...edu.pl,
    >
    > Opera 6.05 pod Win 98PL SE nie dziala.
    >
    > --
    > Robert

    Przejdź na Operę 7.11 ;-))

    Z forum Opery:
    Pozytywna reakcja ze strony Vbank direct. :
    http
    ://m
    y.op
    era.
    com/forums/showthread.php?s=e43388fd3532455c5ad6b159
    e12fd5f4&threadid=23351

    BAH