  • 1. Data: 2003-06-24 09:23:26
    Temat: smieszny blad w systemie lg
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    pomylilem sie i wpisalem bardzo wysoka kwote (jak dla mnie) dla przelewu
    przyszlego, juz po akceptacji zauwazylem blad - wiec anulowalem przelew
    no - ale anulowanie nie zwiekszylo limitu dostepnego - i system nie
    przyjmuje mi juz zadnego przelewu na biezacy miesiac :-)) w ten sposob
    zablokowalem sobie dostep do konta - a przelewy przez operatora platne
    :-)))
    czy w innych bankach tez sie to komus trafilo ?

  • 2. Data: 2003-06-24 09:39:00
    Temat: Re: smieszny blad w systemie lg
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd95b3$hgr$...@a...news.tpi.pl,
    Krab <_...@h...pl__>:
> [...]
    > biezacy miesiac :-)) w ten sposob zablokowalem sobie dostep do konta
    > - a przelewy przez operatora platne :-)))

    Tu nie chodzi o miesiac: limit jest na zlecanie w danym dniu. Jutro na pewno
    bedziesz mogl znowu zlecac.
    Jesli chodzi o operatora, to mozesz za darmo zdefiniowac odbiorce, a przelew
    zrobic za darmo przez IVR - o ile pamietam, telefon ma oddzielne limity,
    choc nei jestem pewien, nie korzystam.
    Oczywiscie masz racje, ze odkryles niedogodnosc, ale nie tak wielka znowu,
    jak zapewne sadzisz.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-06-25 08:23:19
    Od: "dana" <d...@p...gazeta.pl>

    Możesz zwiększyć u operatora dzienny limit na dziś i po dokonaniu operacji
    wrócić od jutra do starego.
    Powodzenia
    Dana