  • 1. Data: 2004-02-18 11:27:42
    Temat: e-direct w VW
    Od: "Jacek W." <j...@w...pl>

    Witam!
    Ciekaw jestem opinii uzytkownikow e-direct
    na temat funkcjonowania konta i w ogole czy jestescie zadowoleni.
    Zastanawiam sie nad zalozeniem tam konta.

    pzd.
    Jacek

  • 2. Data: 2004-02-18 11:48:23
    Temat: Re: e-direct w VW
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jacek W." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Ciekaw jestem opinii uzytkownikow e-direct
    > na temat funkcjonowania konta i w ogole czy jestescie zadowoleni.
    > Zastanawiam sie nad zalozeniem tam konta.

    to poczytaj groups.google.com

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-18 12:23:16
    Od: devnull <d...@n...net>

    Przy okazji, VW tez napiera z odpowiednio sformulowanymi reklamami jak Lukas,
    choc widac, ze pisane to w pospiechu, oto reklama z newslettera bankiera:

    Szukasz taniego i funkcjonalnego konta?
    Załóż rachunek w Volkswagen Bank direct

    Konto e-direct to:
    (:-) jedyne w pełni bezpłatne konto w Polsce pakiecie Standard
    (:-) wysokie oprocentowanie &#8211; 4% &#8211; już od pierwszej złotówki
    (:-) bogaty pakiet usług w ramach konta
    (:-) łatwy dostęp do gotówki ze wszystkich bankomatów VISA
    w Polsce

    Więcej:
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/vwbankdirect/

    Jakos Lukas i VW wcale sie nie boja klientow mbanku, jak tu niektorzy
    sugerowali, ze glownie nierentowni przejda. ;P
    Przejada klienci z zasadami! :P

  • 4. Data: 2004-02-18 12:34:58
    Od: "krab" <-...@k...pl>

> [...]
    > na temat funkcjonowania konta i w ogole czy jestescie zadowoleni.
    > Zastanawiam sie nad zalozeniem tam konta.

    daj se spoko z takimi myslami, nie trzeba tam juz zadnego nowego klienta !
    :)

  • 5. Data: 2004-02-18 13:52:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 12:27:42 +0100, w <c0vi7k$tno$1@bydinet1.bp.com.pl>, "Jacek
    W." <j...@w...pl> napisał(-a):

    > Witam!
    > Ciekaw jestem opinii uzytkownikow e-direct
    > na temat funkcjonowania konta i w ogole czy jestescie zadowoleni.
    > Zastanawiam sie nad zalozeniem tam konta.

    Wczoraj cały dzień miałem saldo z poniedziałku (Aktualizuj nie działa).
    Dziś nie działa Historia rachunku :o

  • 6. Data: 2004-02-18 13:55:02
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > Wczoraj cały dzień miałem saldo z poniedziałku (Aktualizuj nie
    > działa). Dziś nie działa Historia rachunku :o

    VW dogorywa pod naporem osadów ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-02-18 14:08:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertSA <u...@o...pl> wrote:
    > VW dogorywa pod naporem osadów ;)

    devnull jakos przycichl...
    Ja tam czekam az uchodzcy porozlokuja sie po innych bankach... ;)
    Az mi szkoda VW Banku...

  • 8. Data: 2004-02-18 14:15:55
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0vrlt$n5b$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > devnull jakos przycichl...

    U mnie juz dawno dzieki filtrowaniu ;)

    > Ja tam czekam az uchodzcy porozlokuja sie po innych bankach... ;)

    :))

    > Az mi szkoda VW Banku...

    No fakt... ale moze mogliby poprosic nowych klientow o historie z
    poprzedniego banku i przyjmowac selektywnie?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-02-18 15:35:04
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 15:08:54 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >devnull jakos przycichl...

    Ze co?