    Date: Sat, 27 Sep 2003 18:58:24 GMT
    From: f...@y...cum (Piotr)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-bankowosc - pytanie retoryczne ;)

    On Sat, 27 Sep 2003 20:19:52 +0200, "Marek J"
    <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> wrote:

    >A może najpierw poczytaj jak działają przelewy? Pani Hania może siedzieć w
    >księgowości w banku i w sobotę, i w niedzielę, ale będzie się nudzić bo nic
    >nie dostanie.
    No wiec dziwie sie temu ze system ktory dziala przez 5 dni w tygodniu
    z powodu owianego tajemnica nie moze dzialac przez 7 dni w tygodniu.

    Rownie dobrze mozna wprowadzic zasade ze przelewy z konta sa
    realizowane w pn, sr i pt a pieniadze wplywaja na konto we wt i cz.

    Mniej bym sie dziwil gdyby w weekendy ATM'y byly martwe i nie moglbym
    autoryzowac karty w POS'ie - uznalbym ze "ten model tak ma"

    >Czy zdajesz sobie sprawę jak olbrzymie przedsięwzięcie proponujesz?
    Na czym niby polega ta jego "olbrzymiosc"?
    Na tym ze 95% odzialow jest zamknieta?

    Intryguje mnie po prostu taka "swiecka tradycja" zachowania wolnych
    sobot i niedziel w przypadku kiedy uslugi finansowe rozwinely sie do
    tego stopnia ze mozna paroma kliknieciami zamienic zlotowki na dolary
    a dolary na kontrakt na rope lub zloto przez 24/5

    Piotr