  • Data: 2003-09-27 22:15:59
    Temat: Re: e-bankowosc - pytanie retoryczne ;)
    Od: f...@y...cum (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Sep 2003 23:48:54 +0200, "Robert"
    <u...@o...pl> wrote:

    >No to ja mam lepszy pomysl: poprosic znajomego z kontem w mBanku, aby
    >przelal zonie TERAZ na konto jakas kwote i zlecic przelew z innego banku na
    >poniedzialek ze zwrotem tej krotkoterminowej pozyczki.

    To mBank dokonuje przelewow miedzy kontami 'instantly' ?
    Moze pytanko glupie ale bylem tak zasugerowany 'rewolucyjnym'
    wynalazkiem Inteligo (przelewy wewnetrzne z pominieciem Elixiru)
    ze nawet o czyms takim nie pomyslalem ;)))
    Co prawda mam tam na koncie ledwie stowe ale przynajmniej slubna nie
    bedzie musiala odzywiac sie rano krakersami ;)

    Dzieki za jakze cenna informacje ;)
    Jak widac doswiadczenie rosnie w miare zuzycia narzedzia ;))

    Piotr