  • 1. Data: 2003-11-05 00:07:33
    Temat: e-bank do PZ (poza mBankiem)
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    witam serdecznie,

    jaki mozna wybrac bank do realizowania polecenia zaplaty?
    dodam, ze mBank odpada.

    konto sluzylo by tylko i wylacznie do PZ, plus przelewy.
    moze VW Bank?
    darmowe prowadzenie, przelewy, etc., ale w TOIP brak info nt. PZ?
    czy ktos uzywa PZ w VWBanku? i czy to cos kosztuje?

    pozdr,
    tomek

  • 2. Data: 2003-11-05 08:59:31
    Temat: Re: e-bank do PZ (poza mBankiem)
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    > witam serdecznie,
    >
    > jaki mozna wybrac bank do realizowania polecenia zaplaty?
    > dodam, ze mBank odpada.

    Lukas

  • 3. Data: 2003-11-05 10:39:14
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > konto sluzylo by tylko i wylacznie do PZ, plus przelewy.
    > moze VW Bank?
    > darmowe prowadzenie, przelewy, etc., ale w TOIP brak info nt. PZ?
    > czy ktos uzywa PZ w VWBanku? i czy to cos kosztuje?

    Uzywam, nic nie kosztuje, dziala sprawnie.

    Seb

  • 4. Data: 2003-11-05 11:57:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "tomek" <s...@S...op.pl> writes:

    > witam serdecznie,
    >
    > jaki mozna wybrac bank do realizowania polecenia zaplaty?
    > dodam, ze mBank odpada.

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-polece
    nie-zaplaty.htm

  • 5. Data: 2003-11-05 16:28:19
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Uzytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisal
    > http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-polece
    nie-zaplaty.htm

    inteligo byloby dla mnie super, ale musialbym ponosic oplate za prowadzenie
    rachunku.
    dane konto sluzyloby tylko do realizowania PZ. nie usmiecha mi sie trzymac
    100zl na stale na tym rachunku, aby ominac oplate miesieczna za
    prowadzenie...

    wyglada na to, ze na razie wchodza w gre tylko lukas i VW.

    pozdr,
    tomek

  • 6. Data: 2003-11-05 16:37:41
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bob8hp$65h$...@n...news.tpi.pl,
    tomek <s...@S...op.pl>:
> [...]
    > za prowadzenie...
    >
    > wyglada na to, ze na razie wchodza w gre tylko lukas i VW.

    W Lukasie mam PZ i dziala dobrze.
    Z tym 100zl jednak troche nie rozumiem. Jesli uruchamiamy PZ, to trzeba
    trzymac saldo dodatnie aby to sensownie dzialalo. Nie da sie trzymac salda 0
    zl i miec dzialajcego PZ.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-05 16:49:26
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "tomek" <s...@S...op.pl> writes:

> [...]
    > ominac oplate miesieczna za prowadzenie...
    >
    > wyglada na to, ze na razie wchodza w gre tylko lukas i VW.

    Hmm, a skąd się mają wziąć środki na realizację tego polecenia
    zapłaty?

    PS W inteligo nie musisz trzymać 'stale 100 zł'. Możesz np. trzymać
    3100 zł jeden dzień. Albo 1550 zł dwa dni. Albo...

    PS2 O ile pamiętam, w Lukasie płaci się za prowadzenie rachunku.

  • 8. Data: 2003-11-05 17:12:11
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87n0ba3gmh.fsf@cauchy.softax.local...
> [...]
    > 3100 zł jeden dzień. Albo 1550 zł dwa dni. Albo...
    >
    > PS2 O ile pamiętam, w Lukasie płaci się za prowadzenie rachunku.

    1. srodki na PZ bylyby przelewane na 2 dni przed terminem platnosci.
    2. o to mi chodzilo - 100zl salda sredniomiesiecznego, czyli jak podajesz -
    3100zl przed 1 dobe, 1550 zl na dwie doby, itp..
    3. w lukasie, w e-koncie prowadzenie rachunku kosztuje 0 zlotych.

    pozdr,
    tomek

  • 9. Data: 2003-11-05 17:15:16
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Robert"
> [...]
    > trzymac saldo dodatnie aby to sensownie dzialalo. Nie da sie trzymac salda

    srodki na pokrycie PZ bylyby przelewane an konto na 2 dni przed terminem
    platnosci.

    a co do tych 100 zl [patrz takze post nizej] - to jest to wymog salda
    sredniomiesiecznego, po przekroczeniu ktorego nie placi sie w inteligo za
    prowadzenie rachunku, czyli mozna miec 3100zl przed 1 dobe, 1550 zl na dwie
    doby, etc i wtedy jest sie zwolnionym z oplaty za prowadzenie.
    mam nadzieje,ze wyjasnilem ta watpliwosc?

    pozdr,
    tomek

  • 10. Data: 2003-11-05 17:16:51
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bobb1u$m0o$...@a...news.tpi.pl,
    tomek <s...@S...op.pl>:

    > 1. srodki na PZ bylyby przelewane na 2 dni przed terminem platnosci.

    To jaki sens ma PZ? Uruchom na tym koncie, na ktorym masz srodki do
    biezacych rozliczen.

    --
    Robert