    From: "fantomas" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-Karta ING
    Date: Thu, 27 Oct 2005 10:01:41 +0200

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał
    > no nie do konca
    > Karta z doladowywaniem jak kupisz za 100 zl - to max transkacja to 100 zl
    > A od razu pakowac sie w 500 zlotowa - niekonieczne bym chcial (a co z
    > transkacjami powyzej?)

    no czy na pewno?. w regulaminie piszą:
    "12. Jednokrotna wysokość transakcji dokonanej przy użyciu Karty nie
    przekroczy wartości

    nominalnej Karty z uwzględnieniem wartości pieniądza elektronicznego
    zgromadzonego na

    Karcie w chwili przeprowadzania transakcji."

    czy to nie znaczy, ze można płacić jednorazowo do wys. salda (z
    uwzględnieniem ograniczenia max transakcji dziennych 2.000 zł)?

    bo jeśli jest jak pisze Amra, to ta karta nie dla mnie...

    Pozdrawiam,

    Fantomas