  • 1. Data: 2010-04-22 16:10:28
    Temat: e-Getin bez dostępu do netu
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Niewykluczone, że zostałem właśnie jedynym posiadaczem pakietu e-Getin bez
    dostępu do gb24.

    Dostęp internetowy miałem powiązany z kartą kredytową. Niemniej jednak
    otworzyłem sobie także e-Getin (zamykając naturalnie kartę debetową na co
    pozwalała mi ówczesna wersja umowy). Kartę kredytową zastrzegłem niecały
    miesiąc temu (bez wypowiadania umowy) oraz nie zamówiłem nowej. Dziś próbuję
    się zalogować do e-Getinu, a tu zonk! Dostęp zablokowany. Zalogować się
    niby-mogę, strukturę serwisu widzę, ale wszystkie zakładki puste. Teraz
    gdybym chciał przelew wykonać to tylko w oddziale. No świetnie. Oleję to, bo
    i tak ten e-Getin do zamknięcia idzie, ale na litość bogini - przecież nie
    powinno tak być.

  • 2. Data: 2010-04-22 17:13:09
    Temat: Re: e-Getin bez dostępu do netu
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
> [...]
    > świetnie. Oleję to, bo i tak ten e-Getin do zamknięcia idzie, ale na
    > litość bogini - przecież nie powinno tak być.
    Otworz sobie konto opymalne w Openie, to nowy darmowy e-getin II, karta
    darmowa albo mozna bez karty debetowej i lepsze lokaty niz w tym
    tradycyjnym. Ja tam trzymam jeszcze konto w getinie ale mam stara wersje
    konta internetowego bez karty, jest bezplatne i z dostepem do neta.

  • 3. Data: 2010-04-22 17:16:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tradycyjnym. Ja tam trzymam jeszcze konto w getinie ale mam stara wersje
    > konta internetowego bez karty, jest bezplatne i z dostepem do neta.

    Już otworzyłem ten rachunek i czekam na kuriera (zobaczymy ile poczekam).

    W międzyczasie dostałem już dwa różne hasła do serwisu telefonicznego
    esemesem oraz hasło do serwisu internetowego esemesem. Maila z loginem
    natomiast niet'.

  • 4. Data: 2010-04-23 06:41:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 19:16:40 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Już otworzyłem ten rachunek i czekam na kuriera (zobaczymy ile
    > poczekam).

    Tak patrząc na ten rachunek, to nie wiem czy jest większy sens aby go
    otwierać, no chyba że z czystej ciekawości.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-04-23 06:43:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Tak patrząc na ten rachunek, to nie wiem czy jest większy sens aby go
    > otwierać, no chyba że z czystej ciekawości.

    W celu pelnej samoobslugi lokat przez net

  • 6. Data: 2010-04-23 06:56:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 08:43:54 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > W celu pelnej samoobslugi lokat przez net

    Ale jaki jest z tego realny zysk? Będę mógł zerwać lokatę przez www
    zamiast dzwoniąc? Jak dla mnie mało istotne. Czy chodzi o to że pieniądze
    z lokat będą się szybciej pojawiać na koncie? Do tej pory w moim
    przypadku wracały na konto z którego zostały wypłacone w dniu zakończenia
    lokaty. Oczywiście mogą wystąpić jakieś powikłania, ale IMO nie jest to
    chyba warte zachodu aby zakładać sobie nowe konto. Reasumując nadal
    podtrzymuję wersję, że to konto można założyć z czystej ciekawości.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-04-23 06:58:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Tak patrząc na ten rachunek, to nie wiem czy jest większy sens aby go
    > otwierać, no chyba że z czystej ciekawości.

    Dla mnie stanem docelowym jest onlajnowość w każdym banku, najlepiej bez
    opłat, aby jak najbardziej uniezależnić się od Elixiru i Sorbnetu w tym
    znaczeniu, że jak ktoś mi przelewa środki, to od razu chciałbym mieć
    możliwość dysponowania nimi. Dodatkowo mam często kłopot z niskimi limitami
    dobowymi przypisywanymi do kart debetowych, więc też potrzebuję ich więcej.
    Zwróćmy uwagę, że bezwarunkowo bezpłatna karta debetowa powoli staje się na
    polskim rynku rzadkością. Ten rachunek, o ile tylko stopień jego
    onlajnowości będzie wystarczający, najprawdopodobniej zastąpi mi
    skompromitowany e-Getin.

  • 8. Data: 2010-04-23 07:47:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 08:58:48 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > możliwość dysponowania nimi. Dodatkowo mam często kłopot z niskimi
    > limitami dobowymi przypisywanymi do kart debetowych, więc też potrzebuję

    To chyba już lepiej pomyśl o założeniu własnego banku ;)

> [...]
    > powoli staje się na polskim rynku rzadkością. Ten rachunek, o ile tylko
    > stopień jego onlajnowości będzie wystarczający, najprawdopodobniej

    No to fakt, że karta debetowa całkowicie darmowa, bez żadnych warunków,
    to aktualnie rzadkość na ryku, tylko ciekawe jak długo to będzie trwać?

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-04-23 07:51:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > To chyba już lepiej pomyśl o założeniu własnego banku ;)

    Taaaa, a potem bym tu wyczytywał jaki to mój bank jest beznadziejny. ;-)

  • 10. Data: 2010-04-23 08:38:43
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 23 Kwi, 08:56, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > chyba warte zachodu aby zakładać sobie nowe konto. Reasumując nadal
    > podtrzymuję wersję, że to konto można założyć z czystej ciekawości.

    Ja zakladam z jednego powodu: zrywanie lokat.
    Dzwonienie na ich infolinie to przyjemnosc chyba tylko dla milosnikow
    sluchania muzyczki przez telefon.
    Ostatnio stracilem sporo minut (bedzie ze 20), chcac zerwac lokate.
    Cena konta optymalnego, to 1 ksero dowodu osobistego ;)
    --
    pozdr.
    ls