  • 1. Data: 2012-10-10 22:23:12
    Temat: dzwoni windykacja Getin Noble Bank
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    Mam sobie konto oraz KK w OpenFinance Online - Getin Noble Bank. Od kilku miesięcy
    przestałem regularnie korzystać z tych produktów finansowych.

    Od kilku dni dostaję smsy że mam zadłużenie, chociaż o niczym nie wiem, za pierwszym
    razem myślę: oddzwonię. Tam konsultant z windykacji mówi, że widnieje zadłużenie w
    kwocie 30zł, że uzgodniony termin spłaty już dawno minął itp. Koleś na moje pytania
    nie potrafił odpowiedzieć z czego wynika to zadłużenie, kiedy powstało, z jakiego
    tytułu, czy było wysyłane upomnienie itp. Nic nie mógł mi powiedzieć. Kurde ja nawet
    nie wiem na jakie konto miałbym zapłacić:)

    Przejrzałem wyciągi kk i konta z pół roku wstecz - wszystko rozliczone, saldo na
    zero, a nawet mam teraz nadpłatę na kk.

    a smsy przychodzą takie:
    "Windykacja GETIN Noble Bank: Przypominamy o wyznaczonym dzisiejszym terminie spłaty
    zadłużenia"

    "GETIN Noble Bank: Nie odnotowaliśmy wpłaty z 08.10.2012. Prosimy o pilne
    uregulowanie zadłużenia. W przeciwnym wypadku zostanie podjęta decyzja."

    "Monitoring GETIN Noble Bank: Status na Państwa umowie - preterminowany. Prosimy o
    uregulowanie zadłużenia w dniu dzisiejszym. Tel. 32 604 3136"

    doradźcie co robić, olać ich? dzwonić i wyjaśniać?
    ps1. jedyne czego się obawiam to BIK, bo podobno trudno się wykreślić.
    ps2. aż mnie korci zgłosić to gdzieś za próbę wyłudzenia.

  • 2. Data: 2012-10-10 22:51:29
    Temat: Re: dzwoni windykacja Getin Noble Bank
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lery.IT" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Jeśli w historii konta nie ma zadłużenia, a ktoś podający sie za
    przedstawiciela banku upiera sie, że jest, to ja bym podejrzewał próbę
    oszustwa.

  • 3. Data: 2012-10-11 08:05:48
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 22:55:25 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > U�ytkownik "lery.IT" <l...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Je�li w historii konta nie ma zad�u�enia, a kto� podaj�cy sie za
    >
    > przedstawiciela banku upiera sie, �e jest, to ja bym podejrzewa� pr�b�
    >
    > oszustwa.

    kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na drzewo z
    prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu.

  • 4. Data: 2012-10-11 09:41:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lery.IT" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na
    > drzewo z prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu.

    Bez sensu. Wpiszą do BIK i będziesz udowadniał, że nie jesteś żółwiem.

  • 5. Data: 2012-10-11 14:39:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 23:05:48 -0700 (PDT), lery.IT napisał(a):

    > kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na drzewo z
    prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu.

    Wyślij im na piśmie, że kierujesz sprawę do prokuratury - próba wyłudzenia,
    nękanie...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2012-10-11 17:26:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:c1.01.3XcsFp$1LJ@mike.oldfield.org.pl...

    > Wyślij im na piśmie, że kierujesz sprawę do prokuratury - próba
    > wyłudzenia,
    > nękanie...

    Nie nękanie, bo to bez sensu, tylko podszywanie sie pod nich. Jak pomyślą,
    ile razy będą musieli iść do Policji i to wyjaśniać, to zaraz sie
    zastaniowią, czy mają rację. Mnie chodzi o to, że tak, czy siak ktoś to
    wyjaśni urzędowo i wyda jakieś postanowienie. Postanowienie, któym zwsze
    będzie się można podeprzeć, gdyby za 10 lat nagle ktoś wyskoczył, że należy
    się 30 zł z odsetkami za ostatnie 15 lat. Przy okazji moze sie oczysięćie
    okazać, ze to jakiś wałek jest, choć zdroworozsądkowo raczej sądzę, że mają
    bajzel w papierach.

  • 7. Data: 2012-10-11 21:12:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na drzewo z
    prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu..

    a skąd wiesz, że zadłużenie dotyczy KK? może masz konto w GO lub OO, a
    do niego papierowe wyciągi, za które naliczają się opłaty...po 6
    miesiacach miałbyś 30 zł zadłużenia

    lepiej wyjaśnij temat bo jak bedziesz wpisany do BIK do pozniej bedziesz
    mial problem z uzyskaniem kredytu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2012-10-11 22:00:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > miałbyś 30 zł zadłużenia
    >
    > lepiej wyjaśnij temat bo jak bedziesz wpisany do BIK do pozniej bedziesz

    Podpisuję sie obydwoma kończynami chwytnymi pod tą radą, tylko ma ona jedną
    słabą stronę. On już windykatorów pytał i nie wiedzieli. Co może jeszcze
    zrobić?

  • 9. Data: 2012-10-11 22:36:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 22:03:48 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Podpisuję sie obydwoma kończynami chwytnymi pod tą radą, tylko ma ona jedną
    >
    > słabą stronę. On już windykatorów pytał i nie wiedzieli. Co może jeszcze
    >
    > zrobić?
    Zapytać w Getin Noble Bank?

  • 10. Data: 2012-10-11 22:58:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Podpisuję sie obydwoma kończynami chwytnymi pod tą radą, tylko ma ona
    > jedną słabą stronę. On już windykatorów pytał i nie wiedzieli. Co może
    > jeszcze zrobić?

    windykator NIE WIE czego dotyczy roszczenie, ma zapłacić 30 zł i już!
    niestety, ale wiem jak działają windykatorzy z GNB

    skoro to nie kk to tylko ror i opłaty, ostatnio w GNB mają akcję
    ścigania za opłaty za prowadzenie konta...

    pytanie: ma konto w GO lub OO czy też nie
    --
    pozdrawiam
    RobertS