  • 1. Data: 2011-06-21 12:03:56
    Temat: dyskusja o ubezpieczeniach mienia (mBank - czy atrakcyjne?)
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    mBank ma taką oto ofertę ubezpieczenia nieruchomości + mienia + OC:
    - czy zechcelibyście porównać Wasze polisy (kwoty/warunki/opinie), jak się
    mają do mBankowej?

    przykładowa kwota:
    25 zł/mc, (= 300 zł rocznie) => 30 tyś (znieszczenie) lub 15 tyś (kradzież)

    Atutem ma być to, że w przypadku wyokrzystania szkody - kwota się odnawia.

    http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/domow
    -i-mieszkan/mieszkanie24h/#tabs=1
    http://www.mbank.pl/download/pdf_BREUbezpieczenia/ub
    ezpieczenie_Mieszkanie24h.pdf
    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_u
    bezpieczenie_Mieszkanie24h.pdf
    (oglne warunki ubezp)

    Dodatkowo sprzedają (5 zł/mc (= 60 zł rocznie) assistnce (w wysokości ok
    ~600 zł):
    - limitowana usługa asisstance ślusarza/malarza/dekarza :p (w przypadku
    szkody), lub dozór/tansport/przechowanie mienia
    - limitowana usługa naprawy sprzętu AGD w przypadku (jak mi wyjaśniono -
    dowolnego) uszkodzenia/zniszczenia
    i parę innych przechwałek (haha, np 'słtuczenie lustra' ;p (7 lat razy 60 =
    bagatela pięć stów za ubezpiecznie pecha ;>))

    Niestsy nikt nie ubezpiecza rowerów w tym kraju ;]

    O ile dobrze wyczytałam, nie podlega natomiast :
    - szkody gotówce (czyli niby jak przy włamie gwizdną kasę, to w plecy (?) -
    jak jest z tym w innych ofertach?)
    - działania prądu elektrycznego w maszynach/urządzeniach (kompletnie nie
    wiem jakby to sie miało do assistance sprzętu przy zniszczeniu w wyniku
    przepięcia - czyli standardowe pady kompów). Czyli lipa ..... (?)

  • 2. Data: 2011-06-21 15:30:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    lamia napisał(a) :
> [...]
    > wiem jakby to sie miało do assistance sprzętu przy zniszczeniu w wyniku
    > przepięcia - czyli standardowe pady kompów). Czyli lipa ..... (?)

    Cały ten mBank to powoli staje się lipa.
    Tak przy okazji, zdaje się że Pizetju ma assistance z przepięciem na
    urządzeniach.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2011-06-21 16:38:25
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Cały ten mBank to powoli staje się lipa.
    a jakie usługi masz na myśli? (i w odniesieniu do jakich alternatyw)

  • 4. Data: 2011-06-21 17:20:08
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-06-21 14:03, lamia pisze:
> [...]
    > się mają do mBankowej?

    > Niestsy nikt nie ubezpiecza rowerów w tym kraju ;]
    AFAIR są ubezpieczenia rowerów w mbanku tylko że w godirect
    A odnośnie jeszcze godirect kompletnie nie rozumiem dlaczego składka
    bardzo silnie zależy od wpisanej wartości nieruchomości
    Mogę mieć puste mieszkanie w centrum bo dopiero się wprowadzam ale warte
    dużo kasy i luksusowo urządzone mieszkanie na zadupiu i składka dla
    pierwszej opcji będzie dużo większa

  • 5. Data: 2011-06-21 17:27:53
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 21 Cze, 14:03, "lamia" <l...@o...pl> wrote:
    > Atutem ma być to, że w przypadku wyokrzystania szkody - kwota się odnawia.

    To ma niewielkie znaczenie w praktyce.

    > Niestsy nikt nie ubezpiecza rowerów w tym kraju ;]

    PZU ma specjalne ubezpieczenie dla rowerzystów obejmujące w pełnym
    pakiecie NNW oraz OC rowerzysty, casco roweru i ubezp. bagażu, a w
    pakiecie częściowym NNW i OC rowerzysty. Poproś agenta o ogólne
    warunki ubezpieczenia i sprawdź czy to Cię interesuje.

    > - szkody gotówce (czyli niby jak przy włamie gwizdną kasę, to w plecy (?) -
    > jak jest z tym w innych ofertach?)

    W PZU gotówka jest ubezpieczona bodajże na 5% głównej sumy
    ubezpieczenia mieszkania. Innych ofert nie znam.

    > - działania prądu elektrycznego w maszynach/urządzeniach (kompletnie nie
    > wiem jakby to sie miało do assistance sprzętu przy zniszczeniu w wyniku
    > przepięcia - czyli standardowe pady kompów). Czyli lipa ..... (?)

    Zgodnie z tym co podaje Zbynek Ltd, w PZU w ramach ubezpieczenia
    mieszkań, można ubezpieczyć urządzenia elektryczne od skutków
    przepięć.

  • 6. Data: 2011-06-21 18:43:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lamia napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > a jakie usługi masz na myśli? (i w odniesieniu do jakich alternatyw)

    Nooo te 2 zł za kartę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2011-06-22 08:16:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 14:03:56 +0200, "lamia" <l...@o...pl> wrote:

    >przykładowa kwota:
    >25 zł/mc, (= 300 zł rocznie) => 30 tyś (znieszczenie) lub 15 tyś (kradzież)
    PZU DOM Plus:
    1. ruchomosci domowe - wartosc nowa - zdarzenia losowe, przepiecia,
    kradziez z wlamaniem, rabunek, dewastacja - suma 30 tys
    2. OC w zyciu prywatnym na terenie RP - suma 10 tys
    3. szyby od stluczenia - suma 700 zl
    4. PZU Pomoc w domu wariant Komfort

    Platnosc jednorazowa, bezszkodowa kontynuacja: 288 zł / rok.

    WAM

  • 8. Data: 2011-06-24 23:49:26
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message
> [...]
    > 3. szyby od stluczenia - suma 700 zl
    > 4. PZU Pomoc w domu wariant Komfort
    > Platnosc jednorazowa, bezszkodowa kontynuacja: 288 zł / rok.

    Dzięki.

  • 9. Data: 2011-06-24 23:56:41
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mBank ma taką oto ofertę ubezpieczenia nieruchomości + mienia + OC:
    > - czy zechcelibyście porównać Wasze polisy (kwoty/warunki/opinie), jak się
    > mają do mBankowej?

    Jestes pewien ze chcesz to uslyszec? ;)

> [...]
    > (kradzież)
    > Dodatkowo sprzedają (5 zł/mc (= 60 zł rocznie) assistnce (w wysokości ok

    No to siup:
    60k - zniszczenie
    10k - kradziez, dewastacja
    75k- OC w zyciu codziennym (w tym pies)
    5k - przepiecie
    1k - stluczenie szkla
    Assistance - (korzystalem z hydraulika - dziala bez zarzutu)

    Generali - 252zl

    Oprocz powyzszego porownania, zwroc uwage na jedno - OC w zyciu codziennym
    mBanku mozesz sobie wsadzic w... dziurke od nosa, bowiem obejmuje jedynie
    czynnosci zwiazane z uzytkowaniem lokalu, podczas gdy w kazdym innym TU
    jakie sprawdzalem obejmuje wszystkie czynnosci zycia codziennego (masz
    dzieki temu OC na rower, inne sporty amatorskie, dzieciaka kopiacego pilke,
    etc)!

    --
    Pozdr.
    Kenny