  • 1. Data: 2011-06-21 11:57:11
    Temat: OF podwyższenie oprocentowania lokat przez konsultanta.
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Właśnie miałem telefon od Open Finance z zaproszeniem na rozmowę z
    konsultantem "celem podwyższenia oprocentowania na moich lokatach lokatach".
    Niestety przez telefon nie mogłem uzyskać żadnych informacji bo "wymaga
    to osobistego kontaktu z konsultantem". Umówiłem się na przyszły tydzień.

    Ktoś był na takie rozmowie? Pewnie wciskają jakieś struktury. Ile można
    dostać tego podwyższenia?

    Sebastian

  • 2. Data: 2011-06-21 12:05:16
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Cze, 13:57, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Ktoś był na takie rozmowie? Pewnie wciskają jakieś struktury.
    fundusze np. takie:
    http://www.axa-polska.pl/navi/36589

    (dwa warianty, najbardziej polecają wpłaty regularne gdzie minimalna
    kwota to 200zł a opłata miesięczna...11zł)
    Wycofywanie się bez opłat dopiero po 9 latach.
    Wersja z wpłatą jednorazową(min 10k) jest bez tych opłat, nie licząc
    ubezpieczenia 5gr/mc, a bezpłatne wycofanie po podaj 7 latach.

    >Ile można
    > dostać tego podwyższenia?
    jakieś 9% na 3M
    (przy umowie na 20 lat!!!!!:P)
    śmieszni są.

  • 3. Data: 2011-06-21 12:05:40
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-21 13:57, Sebastian pisze:
> [...]
    > to osobistego kontaktu z konsultantem". Umówiłem się na przyszły tydzień.
    >
    > Ktoś był na takie rozmowie? Pewnie wciskają jakieś struktury. Ile można

    chodzi m.in. o plan regularnego oszczędzania, patrz wątek poniżej: "OF
    dzwoni i namawia na podwyzszenie do 8% lokat"

    Zaproponują Ci lepsze oprocentowanie lokaty na 3 miesiące :)

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-06-21 13:56:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Cze, 14:05, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > jakieś 9% na 3M
    > (przy umowie na 20 lat!!!!!:P)
    > śmieszni są.

    update:
    jest też wersja tej oferty AXA z opłata 2% za wejście, opłaty za
    wyjście w pierwszym(7%) i drugim(4%) roku.
    lokata negocjowana na te 3M ale teoretycznie możliwe jest nawet ponad
    10% -> służy w praktyce do odzyskania tych 2% opłaty za wejście
    (zależnie od kwot jeszcze).
    IMHO jeśli ktoś faktycznie bawi się w fundusze (z wszystkimi tego
    wadami) to może się zastanawiać.

  • 5. Data: 2011-06-21 14:35:20
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 21 Jun 2011 06:56:41 -0700 (PDT), Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    >jest też wersja tej oferty AXA z opłata 2% za wejście, opłaty za
    >wyjście w pierwszym(7%) i drugim(4%) roku.

    przecież to przekręt: płacić 2-7% za oddanie prawa do obracania
    naszymi pieniędzmi.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2011-06-21 16:05:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Cze, 16:35, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > przecież to przekręt: płacić 2-7% za oddanie prawa do obracania
    > naszymi pieniędzmi.

    Całkiem popularne w funduszach inwestycyjnych (czasem są wyjątki np.
    SFI).
    Podobne pomysły to np. opłata za zerwanie lokaty, zamknięcie rachunku
    itp.

  • 7. Data: 2011-06-21 18:31:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > (zależnie od kwot jeszcze).
    > IMHO jeśli ktoś faktycznie bawi się w fundusze (z wszystkimi tego

    jak się skorzysta z PSO to lokata może być nawet na 20%!

    wszystko zależy od tego jaką kwotę się zadeklaruje do wpłat na PSO,
    kwota, okres i oprocentowanie wychodzą z kalkulatora (negocjator) ;-)

    jeżeli ktoś chce wiedzieć ile dostanie % na lokacie przy założeniu wpłat
    na PSO to dajcie znać, mogę policzyć ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-06-22 08:16:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 21 Jun 2011 09:05:11 -0700 (PDT), Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    >Całkiem popularne w funduszach inwestycyjnych (czasem są wyjątki np.
    >SFI).

    "popularne" w funduszach czy wśród ich klientów? :-)

  • 9. Data: 2011-06-22 08:57:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Cze, 10:16, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > "popularne" w funduszach czy w r d ich klient w? :-)

    sądzę, że gdyby klienci tego unikali to albo nie byłoby funduszy albo
    opłat tego typu:P