  • 1. Data: 2004-02-02 21:14:53
    Temat: dwukrotna kapitalizacja odsetek w mBanku (kredyt odnawialny)
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    czy ktoś może mi pomóc wyjaśnić, dlaczego w miesiącu odnowienia kredytu
    odnawialnego odsetki są liczone dwukrotnie ? dodatkowo dwukrotnie ma miejsce
    kapitalizacja odsetek-obciążenie
    jedna jest przed odnowieniem kredytu, druga po

    czy na waszych wyciągach występuje podobna sytuacja ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2004-02-02 21:44:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > kapitalizacja odsetek-obciążenie
    > jedna jest przed odnowieniem kredytu, druga po

    A data przyznania kredytu różni się od daty naliczania odsetek?
    Pewnie system 'zamyka' roczny cykl kredytu,
    nalicza prowizję za odnowienie i 'otwiera' nowy.

  • 3. Data: 2004-02-02 21:50:47
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > A data przyznania kredytu różni się od daty naliczania odsetek?
    > Pewnie system 'zamyka' roczny cykl kredytu,
    > nalicza prowizję za odnowienie i 'otwiera' nowy.

    problem w tym, że nie

    zwykle odsetki były liczone 22 każdego miesiąca

    w styczniu mam:
    16.01 - 21,1 KAPITALIZACJA ODSETEK - OBCIĄŻENIE
    19.01 PROWIZJA ZA ODNOWIENIE KREDYTU
    22.01 - 11,69 KAPITALIZACJA ODSETEK - OBCIĄŻENIE

  • 4. Data: 2004-02-02 22:10:16
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > problem w tym, że nie
    no jak nie jak tak :)

> [...]
    > 16.01    - 21,1  KAPITALIZACJA ODSETEK - OBCIĄŻENIE
    > 19.01      PROWIZJA ZA ODNOWIENIE KREDYTU
    > 22.01     - 11,69 KAPITALIZACJA ODSETEK - OBCIĄŻENIE

    sprawdź kiedy otwarto Ci konto z kredytem,
    czy przypadkiem nie 16-18.I
    i czy ostatnie odsetki 'pasują' do salda za ostatnie dni.

    ps. w tym temacie to ja jestem total-teoretyk,
    ale może razem coś wymyślimy?

  • 5. Data: 2004-02-03 07:20:36
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sprawdź kiedy otwarto Ci konto z kredytem,
    > czy przypadkiem nie 16-18.I

    otwarto 22.01

    > i czy ostatnie odsetki 'pasują' do salda za ostatnie dni.

    nie pasują :)

    --
    pozdrawiam
    plusz