  • 11. Data: 2009-03-29 21:34:30
    Temat: Re: Pazerność mBanku ?
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-29, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    > Znaczy mBanku liczy iże emilia jedna wszystko załatwi a jak klijent
    > nierozgarnięty zanadto to fajnie?

    E, pocekaj, panocku,
    liczy iże wyraził zgodę na takie emilije i to cykliczne, bo w łembanku,
    to łojezu, wyciagi zgoda -> to i przychodzić zaczęły z reklamami... to
    jo sem odwołał zgodę, to i nie przychodzą. Sam sobie historię z kont
    zasysam do pliku i jest git.

    A bank jest internetowy? Jest, to trzeba na te strony internetowe
    zaglądać i sprawdzać sobie co i jak w trawie, khem, w http piszczy i że
    takie 'przelewy' taryfikowane będą.

    To jak z jakimiś kablówkami które mi chciały wcisnąć 'pakiet
    bezpieczeństwa' czy jakoś tak, na infolinii nic, a w umowie instalator
    przemycić chciał, niby nic, 15 zeta /m-c, i odwołać można (za free,
    2 m-ce gratis). Ale fakt się liczy: bardziej taka firma chce się narazić
    klientowi na 'złą reputację' w gronie krewnych i znajomych niż jasno
    powiedzieć: teraz klikniesz za 5 pln.

    A pamiętasz gdy był tylko eMax i to jeden i nie było, ani plusa, ani tym
    bardziej plusów i to w EUR albo CHF? A przelew kosztował 0.50 pln? I też
    system nie ostrzegał 'ten przelew jest poza mBank, będzie Cię kosztował
    50 gr'. Cóż, postęp, Panocku, postęp, nie umiesz czytać, nie chce Ci się
    sprawdzić w historii, płacisz te no 'nie-rozgarnięciowe'. Za miesiąc
    sprawdzisz czy robiłeś darmowy przelew.

    kd,

    ps. w Toyota przelew (drugi i kolejny) z KO na ROR to 9,- i uwaga: można
    zrobić 3 darmowe, ale należy wykazać się sprytem: jeden przez www, jeden
    przez infolinię, a jeszcze jeden 'kanałem SMS'. Co ciekawe na infolinii
    o tym Ci powiedzą, tylko nie piszą wołami w interfejsie transakcyjnym.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 12. Data: 2009-03-29 21:38:52
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-29, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    > z tego powodu nic nie trzymam już w mbanku na emax plus
    > hint: eurobank & open finance

    EuroBank używam. A OF to jakiś 'przykręt' tj, to firma _doradcza_ z
    grupy kapitałowej w której jest jakiś bank, to jak ona obiektywnie ma
    doradzać korzystne lokaty czy też kredyty?
    Aha, jak szukasz kredytu to podajesz w OF następujące dane: Jan Nowak,
    tudzież: Staszek Kowalski. Nigdy peselu czy nipu i innych jednoznacznie
    identyfikujących Cię numerków. Znajomi podali, poprosili o poradę gdzie
    kredyt brać, warunki fajne, ale oni poczekali bo akurat w CHF nikt nei
    dawał, i co się w banku okazało za roku pół: 'Państwo z OF są, bo tak
    nam tu się zaświeciło, to i inna marża etc...' i warunki dostali lekko
    gorsze niż gdyby do OF nie przyszli.

    kd,

  • 13. Data: 2009-03-30 06:36:17
    Temat: Re: drugi przelew z eMax+
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Sprawdzenie historii przelewów wychodzących zanim się ów przelew zrobi,
    > to taki straszny wysiłek?

    naprawde uwazasz ze lepiej, iz infromacja o płatnosci sie nie pojawi?
    Parafrazujac - sprawdzenie przez system komputerowy historii przelewów to
    takie wielkie oczekiwanie?

    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.

  • 14. Data: 2009-03-30 07:58:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > naprawde uwazasz ze lepiej, iz infromacja o płatnosci sie nie pojawi?
    > Parafrazujac - sprawdzenie przez system komputerowy historii przelewów to
    > takie wielkie oczekiwanie?

    To nie o to chodzi, widać wyznaje ten sam system wartości,
    (każdy sposób na zbicie kasy jest dobry, jelenie są po to zeby je doić)
    to i nic niestosownego nie widzi w zastosowanej metodzie.

  • 15. Data: 2009-03-30 08:11:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-30, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >>
    > naprawde uwazasz ze lepiej, iz infromacja o płatnosci sie nie pojawi?
    > Parafrazujac - sprawdzenie przez system komputerowy historii przelewów to

    Naprawdę uważam, że są większe problemy w życiu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2009-03-30 09:09:01
    Od: k...@o...pl

    On 30 Mar, 10:11, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Naprawdę uważam, że są większe problemy w życiu.

    To nie jest powód, żeby nie poprawiać tych mniejszych problemów.

  • 17. Data: 2009-03-30 09:48:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To nie jest powód, żeby nie poprawiać tych mniejszych problemów.

    a zdarzyło się Wam nieświadomie zlecić drugi przelew w miesiącu z eMax+?

    ja jakoś podświadomie pamiętam o pierwszym lub sprawdzam czy już
    przelewałem wcześniej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-03-30 10:08:14
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    RobertS wrote:
    > ja jakoś podświadomie pamiętam o pierwszym lub sprawdzam czy już
    > przelewałem wcześniej...

    Ogólnie pamiętam, ale ze 2 razy zatrzymał mnie dopiero czerwony komunikat.
    Brak komunikatu ma jasne intencje, trochę obciach dla mBanku...

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 19. Data: 2009-03-30 10:12:20
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    RobertS pisze:
    > ja jakoś podświadomie pamiętam o pierwszym lub sprawdzam czy już
    > przelewałem wcześniej...

    Ale czy nie potrafisz zrozumiec, ze sa osoby, ktore tego nie sprawdza i
    zaplaca te 5 zlotych?

    Gdyby mbank dal stosowna informacje przy drugim przelewie, to nie byloby
    podstaw do odbierania tej calej sytuacji jako "podstpena" probe nabicia
    oplaty za przelew.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 20. Data: 2009-03-30 10:24:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Gdyby mbank dal stosowna informacje przy drugim przelewie, to nie byloby
    > podstaw do odbierania tej calej sytuacji jako "podstpena" probe nabicia

    skoro info było to bank nie powinien go usuwać, bo cel jest
    oczywisty...bank mógł również tej informacji NIGDY nie zamieszczać,
    wtedy nie byłoby problemu, a tak...pozostaje niesmak, bo bank niczego
    niezgodnego z prawem/własnym regulaminem przecież nie robi

    --
    pozdrawiam
    RobertS