  • 1. Data: 2003-03-19 21:07:58
    Temat: dominet (krakow, ul. pawia) - uwaga na zlom.
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    poszedlem sobie zobaczyc ten dominet bank i zalozyc na probe lokate.
    jak sie okazalo bez dowodu osobistego (co jeszcze zrozumiale) i numeru
    swojego innego konta (a o tym nie wiedzialem) nie da sie nic zrobic :(
    A z kolei pieniedzy miec nie trzeba przy sobie.

    W koncu jak juz mialem wszystko co trzeba, pani zaczela (z pomoca drugiej)
    zakladac lokate. Najpierw jej komputer pare minut mielil dyskiem (java sie
    startowala?) potem kazda czynnosc zajmowala mu duuzo czasu. W koncu
    wpisanie moich danych i wydrukowanie wniskow zajelo ok. pol godziny, z
    czego mniej niz 5 minut wpisywania i drukowania, a 25 mielenia komputera.
    Komputer to byl IBM, nalepka mowila ze w srodku jest celeron, chyba mial
    za malo pamieci.

    Dlatego radze uwzazc na wolne komputery nie radzace sobie z javą w
    Dominecie :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
    Dochodowy program partnerski:

  • 2. Data: 2003-03-20 12:46:10
    Temat: Re: dominet (krakow, ul. pawia) - uwaga na zlom.
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    l:e:h napisał(a):

    > Dlatego radze uwzazc na wolne komputery nie radzace sobie z javą w
    > Dominecie :)
    wroclaw, biskupia - dokladnie to samo
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2003-03-20 22:19:07
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    BTW: na umowie pieczatka mowi:
    "Dominet SA - Piaseczno"
    co to za firma ?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 4. Data: 2003-03-21 13:09:25
    Temat: Odp: dominet (krakow, ul. pawia) - uwaga na zlom.
    Od: "\"maly'" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci

    http://www.dominetbank.pl/obankusslno.htm

  • 5. Data: 2003-03-22 09:27:08
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "\"maly'" <m...@o...pl> skribis:

    >Uzytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci

    >http://www.dominetbank.pl/obankusslno.htm

    no to jest to firma dominet, ktora kupila bank, czy tez dominet bank ?
    Moze dominet z piaseczna ma w posiaaniu dominet bank z lubina?

    a strony dominetu cos mi sie ostatnio zaladowac nie daly :(

    Pozdrawiam, Leh.

  • 6. Data: 2003-03-22 10:14:23
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    l:e:h wrote:
    [...]

    > no to jest to firma dominet, ktora kupila bank, czy tez dominet bank ?

    Jest firma Dominet,udzielająca(czy raczej pośrednicząca) kredytów
    samochodowych.
    Kupiła sobie Cuprum Bank i zmieniła jego nazwę na Dominet Bank
    > Moze dominet z piaseczna ma w posiaaniu dominet bank z lubina?
    >
    > a strony dominetu cos mi sie ostatnio zaladowac nie daly :(

    SOA#1 (ale banku)
    KJ

  • 7. Data: 2003-03-22 18:19:44
    Od: "\"maly'" <m...@o...pl>

    <ciach
    > a strony dominetu cos mi sie ostatnio zaladowac nie daly :(
    >

    > Pozdrawiam, Leh.
    > --
    > Spróbuj wejsc na ta strone
    http://www.dominetbank.pl
    pozdr.maly

  • 8. Data: 2003-03-22 19:11:19
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> skribis:

    >l:e:h wrote:
    >[...]
    >
    >Jest firma Dominet,udzielająca(czy raczej pośrednicząca) kredytów
    >samochodowych.

    chyba posrednictwem w zakladaniu lokat tez sie zajmuje? Bo na umowie
    przywalili mi pieczatke dominetu z piaseczna.