  • 11. Data: 2002-06-23 16:22:22
    Temat: Re: dokumenty przy otwiraniu konta
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:af4jng$p43$1@korweta.task.gda.pl...

    > Bo prawo jazdy nie jest dowodem tożsamości - stwierdza
    > jedynie, że właściciek potrafi (i to nie zawsze) prowadzić
    > określony pojazd. Dowodem tożsamości nie jest także
    > dyplom uczelni. :-))))

    looknij na:

    http://www.lukas.com.pl/oferta_karty_pkk_hypernova.a
    sp
    drugi dokument tożsamości ze zdjęciem (np. prawo jazdy, legitymację emeryta,
    paszport),

    http://www2.gazeta.pl/bsk/1,27341,684021.html
    W oddziale klient powinien przedstawić dowód osobisty oraz drugi dokument
    tożsamości ze zdjęciem (np. paszport, legitymacja ubezpieczeniowa, prawo
    jazdy).

    Wiec nie jest chyba to tylko dokumet stwierdzajacy uprawnienia do kierowania
    pojazdem.

    Podobie traktuja PK - ERA, PLUS, IDEA

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-06-23 16:24:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-06-23 17:12:44
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    dnia Sun, 23 Jun 2002 13:50:39 +0000, jo44 coś takiego napisał:
    > Bo prawo jazdy nie jest dowodem tożsamości - stwierdza jedynie, że
    > właściciek potrafi (i to nie zawsze) prowadzić określony pojazd.
    Mógłbyś uargumentować
    --
    registered Linux user 261525
    gg 2311504 r...@w...pl

  • 14. Data: 2002-06-23 17:13:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 23 Jun 2002 18:22:22 +0200, "Jarosław Popiel" >looknij na:

> [...]
    >jazdy).
    >
    >Wiec nie jest chyba to tylko dokumet stwierdzajacy uprawnienia do kierowania

    A pokaz mi bank czy operatora GSM, ktory zalozy konto/udzieli
    kredytu/itp na dwa dokumenty ze zdjeciem, z ktorych zaden nie bedzie
    dowodem osobistym ani paszportem ?
    :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-06-23 17:45:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A pokaz mi bank czy operatora GSM, ktory zalozy konto/udzieli
    > kredytu/itp na dwa dokumenty ze zdjeciem, z ktorych zaden nie bedzie
    > dowodem osobistym ani paszportem ?
    > :-)

    Nie ma ;-) DO/paszport sa podstawowymi ;-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-06-23 17:53:15
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "rmrmg" napisał w wiadomości ...
    > Mógłbyś uargumentować
    > --

    Nie będę się spierał, ale wydaje mi się, że dowód tożsamości
    musi stwierdzać także obywatelstwo. W banku to nadal ważne
    a prawo jazdy tego zdaje się nie podaje. No, ale z kolei
    jeśli jest PESEL....

    JO