  • 1. Data: 2002-06-23 09:42:01
    Temat: VC BZWBK i CVV
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Witam!
    Czy przy zakupie przez inet sprawdzany jest CVV od VC BZWBK
    czy podobnie jak w Lukasie nic z tego?

    hosi

  • 2. Data: 2002-06-23 09:44:55
    Temat: Re: VC BZWBK i CVV
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    hosi <hosi@_usun_to_o2.pl> wrote:

    > Czy przy zakupie przez inet sprawdzany jest CVV od VC BZWBK
    > czy podobnie jak w Lukasie nic z tego?

    Obie te VC obsługuje ZTCW BZWBK, więc pewnie zachowuja się identycznie.

  • 3. Data: 2002-06-23 10:23:26
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@B...pl> napisał:

    > Obie te VC obsługuje ZTCW BZWBK, więc pewnie zachowuja się identycznie.

    Tak właśnie podejrzewałem :-\
    Dzięki.

    hosi

  • 4. Data: 2002-06-23 11:42:29
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy przy zakupie przez inet sprawdzany jest CVV od VC BZWBK
    > czy podobnie jak w Lukasie nic z tego?

    Ja place do tej pory tylko prowizje z allegro karta. Ale cvv zawsze musze
    podawac. Mam kk lukasa.

  • 5. Data: 2002-06-23 11:54:56
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał:

    > Ja place do tej pory tylko prowizje z allegro karta. Ale cvv zawsze musze
    > podawac. Mam kk lukasa.

    Podawać trzeba, ale czy jest sprawdzany to inna sprawa.
    Spróbuj wpisać inny CVV do karty Lukasa, a zobaczysz że
    mimo to transakcja zostanie autoryzowana.

    hosi

  • 6. Data: 2002-06-23 12:24:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 23 Jun 2002 13:54:56 +0200, "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>
    wrote:

    >Podawać trzeba, ale czy jest sprawdzany to inna sprawa.
    >Spróbuj wpisać inny CVV do karty Lukasa, a zobaczysz że
    >mimo to transakcja zostanie autoryzowana.

    Tak na marginesie, to mowicie caly czas o CVV2/CVC2. CVV to inny kod,
    zapisany na pasku magnetycznym.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-06-23 13:40:21
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:

    > Tak na marginesie, to mowicie caly czas o CVV2/CVC2. CVV to inny kod,
    > zapisany na pasku magnetycznym.

    Jak zwał tak zwał ;-)

    hosi

  • 8. Data: 2002-06-24 06:25:37
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    > Tak właśnie podejrzewałem :-\

    Mam VC BZWBK od dwoch lat i posiada ona kod CVV. Czy jest on niezbedny do
    dokonania transakcji nie zalezy od karty tylko od centrum certyfikacyjnego.
    Na szczescie jest tak ze wiele razy CVV musialem podawac.

    AO

  • 9. Data: 2002-06-24 09:58:20
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    > Użytkownik "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Na szczescie jest tak ze wiele razy CVV musialem podawac.

    A próbowałeś podać inny CVV2 niż masz na karcie
    (tak dla eksperymentu?).
    Ja kiedyś płacąc kartą Lukasa wpisałem specjalnie
    inny CVV2 i mimo to transakcja została autoryzowana :-(

    hosi

  • 10. Data: 2002-06-24 10:10:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 24, 2002 at 11:58:20AM +0200, hosi wrote:

    > A próbowałeś podać inny CVV2 niż masz na karcie
    > (tak dla eksperymentu?).
    > Ja kiedyś płacąc kartą Lukasa wpisałem specjalnie
    > inny CVV2 i mimo to transakcja została autoryzowana :-(

    Znaczy - lukas (bzwbk) nie wyryfikuje.

    --

    --w