  • 1. Data: 2002-06-23 11:50:18
    Temat: Re: dokumenty przy otwiraniu konta
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 2. Dlaczego zaden z tym banków nie akceptuje prawa jazdy (dokument to
    > według mnie nie gorszy)?

    bo nie ma numeru pesel?

  • 2. Data: 2002-06-23 12:22:55
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > bo nie ma numeru pesel?

    pole 4d to jakby nie patrzyć numer Pesel - argument odpada, przynajmniej
    jeśli chodzi o nowe prawo jazdy

  • 3. Data: 2002-06-23 12:37:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ma

    nowe moze i ma. A co ze starymi??
    Zreszta da sie wyrobic prawo jazdy bez dowody osobistego, na paszport?? ;)

  • 4. Data: 2002-06-23 12:44:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > nowe moze i ma. A co ze starymi??
    > Zreszta da sie wyrobic prawo jazdy bez dowody osobistego, na paszport?? ;)

    Da ;-) przy egzaminie na prawko musisz miec paszport/DO/tymczasowy DO dla
    osob niepelnoletnich

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-23 12:59:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Da ;-) przy egzaminie na prawko musisz miec paszport/DO/tymczasowy DO dla
    > osob niepelnoletnich

    No wlasnie, ale trzeba miec ten tymczasowy dowod (w czerwonych okladkach ;)

  • 6. Data: 2002-06-23 12:59:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    znaczy czerwone mialem jak byly jeszcze stre dowody hehehe

  • 7. Data: 2002-06-23 13:01:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No wlasnie, ale trzeba miec ten tymczasowy dowod (w czerwonych okladkach
    ;)

    Jak przyjdziesz z paszportem to tez bedzie OK ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-06-23 13:37:24
    Temat: dokumenty przy otwiraniu konta
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Zastanawiam się nad załozeniem rachunku w mbanku lub inteligo, bliższy
    byłem wyboru mbanku ale tam do otwarcie wymagają dowodu osobistego
    (którego nie mam i nie zamierzam sobie wyrabiać), w inteligo uznają także
    paszport, i w związku z tym dwa pytania.
    1. Mój paszport przestaje być ważny 9 września a na zdjęcie w przedstawia
    mnie gdy miałem około 7 lat (więc jestem już troche nie podobny do
    siebie), czy będą się w inteligo czepiać tegoż paszportu (pytam się
    głównie w kontekscie zdjęcia)?
    2. Dlaczego zaden z tym banków nie akceptuje prawa jazdy (dokument to
    według mnie nie gorszy)?
    --
    registered Linux user 261525
    gg 2311504 r...@w...pl

  • 9. Data: 2002-06-23 13:50:39
    Od: jo44 <j...@f...onet.pl>

    AMRA wrote:

    > bo nie ma numeru pesel?
    Bo prawo jazdy nie jest dowodem tożsamości - stwierdza
    jedynie, że właściciek potrafi (i to nie zawsze) prowadzić
    określony pojazd. Dowodem tożsamości nie jest także
    dyplom uczelni. :-))))
    JO

  • 10. Data: 2002-06-23 14:09:45
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    dnia Sun, 23 Jun 2002 11:50:18 +0000, AMRA coś takiego napisał:

    > bo nie ma numeru pesel?

    ma