  • Data: 2014-09-06 11:00:43
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-05 o 08:53, Wojciech Bancer pisze:

    > Problem w tym, że system transakcyjny to nie tylko "przelew".
    > I tak, zmienia. A korzystając z Twojej argumentacji należałoby
    > optować za powrotem do DOSu i a obsługiwanie internetu załatwimy
    > przez telnet, bo przecież wszystkie interfejsy graficzne, czy
    > choćby tekstowe to jest "wielokrotnie więcej danych niż potrzeba".

    W profesjonalnym świecie, tam gdzie naprawdę liczy się szybkość,
    szerokie możliwości i wygoda, króluje linia komend, więc nie
    idealizowałbym tak interfejsów graficznych.

    Nie wymagam obsługi banku przez ssh, podchodzę do tego praktycznie,
    chcę aby typowe czynności odbywały się jak najszybciej, wymagały
    jak najmniej ruchów myszą i kliknięć, nie chcę by moją uwagę
    rozpraszały przy tym zbędne mi informacje np. w postaci obrazków
    czy animacji.