    Date: Tue, 02 Sep 2014 12:44:01 +0200
    From: gg <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: demo nowy mbank

    /

    > To widziałem, ale nie nic wspólnego z demo.
    > Żartujesz, czy tak poważnie?
    > Jesteś pracownikiem mbanku, a może brałeś udział w tworzeniu tego gówna?

    Chciałbym doprecyzować, że nowy interfejs widziałem tylko zza pleców
    innej osoby ;-) więc nie znam go od strony funkcjonalności, po prostu
    forma graficzna jest dla mnie nie do przyjęcia ( przypomina [ass]booka
    albo coś podobnego, a nie stronę banku) i dlatego chciałem sprawdzić czy
    da się tą całą zbędną grafikę wyłączyć i jednocześnie sprawdzić co
    jeszcze spieprzyli.
    Jednocześnie nie chcę przyspieszyć przełączenia na nowy serwis, dlatego
    nie chcę logować się ze swojego konta.
    Zaczynam rozumieć czemu nie ma wersji demo...
    Pozdr JT