  • 1. Data: 2003-09-07 12:48:55
    Temat: debet/linia kredytowa w Millennium
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Czy debet/linia kredytowa sama sie uruchamia w rachunku czy trzeba skladac
    wniosek ?

  • 2. Data: 2003-09-07 13:11:48
    Temat: Re: debet/linia kredytowa w Millennium
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy debet/linia kredytowa sama sie uruchamia w rachunku czy trzeba skladac
    > wniosek ?

    Wniosek.

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2003-09-07 13:15:21
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy debet/linia kredytowa sama sie uruchamia w rachunku czy trzeba skladac
    > wniosek ?

    Trzeba zlozyc wniosek, co wiecej, trzeba go co roku skladac w celu
    odnowienia linii kredytowej.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-09-07 21:11:10
    Od: "Deuter" <d...@o...pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Trzeba zlozyc wniosek, co wiecej, trzeba go co roku skladac w celu
    > odnowienia linii kredytowej.

    Skąd taka informacja (co do odnawiania)?

  • 5. Data: 2003-09-07 21:54:12
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Deuter" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd taka informacja (co do odnawiania)?

    Z wlasnego doswiadczenia - korzystam z tego juz od 2lat, a w listopadzie
    czeka mnie skladanie 3 wniosku (chyba, ze cos sie zmienilo).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 6. Data: 2003-09-07 22:15:55
    Od: "Deuter" <d...@o...pl>

    > Użytkownik "Deuter" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z wlasnego doswiadczenia - korzystam z tego juz od 2lat, a w listopadzie
    > czeka mnie skladanie 3 wniosku (chyba, ze cos sie zmienilo).

    Ja korzystam od 4 lat. Wniosek musiałem składać za pierwszym razem i po
    pierwszym roku, to wszystko, od 2 lat cisza.

  • 7. Data: 2003-09-08 06:34:01
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Ja korzystam od 4 lat. Wniosek musiałem składać za pierwszym razem i po
    > pierwszym roku, to wszystko, od 2 lat cisza.
    > Pozdrawiam

    W Millepensja idzie z automatu bez żadnych wniosków wstępnych i kolejnych o
    prolongatę, w pozostałych rachunkach wniosek.
    dx

  • 8. Data: 2003-09-08 09:36:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "dx"
    > W Millepensja idzie z automatu bez żadnych wniosków wstępnych i kolejnych
    > prolongatę, w pozostałych rachunkach wniosek.

    ale z automatu potrafi sie zamknac i wtedy trzeba chodzic i prosic o
    uruchomienie
    jeszcze 2 dni mozna pocztyac list i odpowiedz banku na ten temat w:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03090
    4/pieniadze_a_4.html#2
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-09-08 11:46:45
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > uruchomienie
    > jeszcze 2 dni mozna pocztyac list i odpowiedz banku na ten temat w:

    Niestety jest to znana i powazna wada millepensji. ja z tego powodu zamknalem
    millepensje i uzywam unikonto plus kredyt odnawialny millennium extra. nie musze
    deklarowac wplywow dzieki czemu jak cos nie wplynie regularnie to nie ma afery.
    millennium extra splacasz jak chcesz (troche zbieraja na poczatku miecha, reszta sam
    regulujesz).

  • 10. Data: 2003-09-08 12:00:02
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Niestety jest to znana i powazna wada millepensji. ja z tego powodu
    zamknalem millepensje...

    I ja rowniez chyba bede musial. Pamietam batalie z Milleniumm (wiem wiem,
    jest to w regulaminie ale chcialem ich uekastycznic :-) ), - pewnego
    pieknego miesiaca roku ubieglego moj pracodawca mial maly kaprys - wyplacil
    wynagrodzenie w 3 czesciach, zana znich nie spelniala warunku 50%
    deklarowanych wplywow, limit oczywiscie nie odnowil sie, dziwnie to dzial,
    to fakt.
    pzdr,
    dx