  • Data: 2009-12-08 18:26:13
    Temat: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
    Od: "Hals" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jak wykazuje archiwum grupy - nawet jak dochodzenie wykaze, ze
    > transakcji dokonal zlodziej - obciazony moze byc posiadacz karty.

    Nie brzmi to optymistycznie z uwagi na jakość naszego systemu bankowego.
    Lecz biorąc pod uwagę ubezpieczenie karty - jak to wygląda dalej?
    W przypadku "tanich" kart - oki. A Gold i Platinium?
    Mnie zapewniano że te transakcje są cofane. Ale zapewniał bank, który złowił
    drogiego klienta. Realia mogą wyglądać zupełnie inaczej.

    Hals.