  • Data: 2009-12-10 23:19:49
    Temat: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
    Od: "Hals" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli ginie ci karta zapewne razem z portfelem to zawiadamiasz bank i
    > policję. Ponosisz ew odpowiedzialność do AFAIR 150 ojro
    > Jeśli policja bank udowodni że kłamałeś powiadamia policję. Nie ma tu
    > chyba nic niezwykłego

    Nie personalizuj - a Ci należy pisac wielką literą.
    Ponadto - ja nie ponoszę. Mam ubezpieczenie od takiej sytuacji i wielu
    innych. Między innymi od zniszczenia zakupionego towaru - nawet umyślnie
    zniszczonego. Przynajmniej teoretycznie - nie czuję potrzeby sprawdzać. Ale
    nie to jest przedmiotem rozważań.

    > a jak system miałby bronić usługodawców przez cwaniaczkami gdyby można
    > było sobie dowolnie anulować transakcje ? Bank nie wie czy przypadkiem nie
    > kupiłeś sobie tv za 10tys

    Rozważamy zakup biletów lotniczych o określonym teminie realizacji, które
    mogą zostać anulowane - a nie zakup TV - to ma znaczenie.
    Pisz na temat.

    Hals.