  • Data: 2009-12-10 23:11:58
    Temat: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
    Od: "Hals" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupowałeś kiedykolwiek sam bilet lotniczy ? bo tworzysz takie teorie że
    > się tego czytać nie da
    > Kupując bilet zawierasz umową z przewoźnikiem i zgadzasz się na jej
    > warunki więc po co do tego mieszasz bank ? Jedymh z warunków jest że w
    > przypadku rezygnacji z lotu lub zmiany daty wylotu płacisz ustaloną
    > opłatę. Nie podoba się nie kupuj biletu w tanich liniach tylko kup zwykły
    > bilet lot albo jedź pociągiem
    > Jakbyś nie płacić kk które się tak nie podobają to pójdziesz i kasjerce na
    > lotnisku zabierzesz kasę ?

> [...]

    Postaraj się pisać bezosobowo - nie personalizuj wypowiedzi.
    Kupowałem wiele biletów - dla siebi , firmy, jako pośrednik i dla znajomych.
    Również linii dość ...egzotycznych. Wiem o czym piszę - a innym to z czym
    miałem do czynienia może się nie mieścić w glowie.
    Dlatego prosze powtórnie - nie personalizuj, lecz rozważaj.
    Dlaczego mieszam do tego bank?
    Bo analizuję jego procedury - takie jest zamierzenie tej rozmowy.
    Nie próba oszustwa, wyłudzenia, lecz analiza.

    Ironię, złośliwości i infantylne porównania zachowaj zachowaj sobie na jakiś
    czat.
    Trzymaj poziom - również gramatyczny.

    Przeczytaj cały wątek - powtarzasz to co już zostało ustalone - straty
    przewoźnika.

    Hals.