  • 11. Data: 2009-02-04 20:39:51
    Temat: Re: czyżby odbicie?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Archangell" <R...@o...pl> wrote in message
    news:gma9td$ean$1@news.onet.pl...

    > Ke? Systemowcy to sa od 27-29 na S.

    Zalezy jacy. Ja jestem S od koncowki sierpnia 2008.

  • 12. Data: 2009-02-09 10:55:53
    Od: Leksy <l...@g...com>

    chyba miałem rację :))))

  • 13. Data: 2009-02-09 12:06:47
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Leksy pisze:
    > chyba miałem rację :))))

    Jesli miałeś rację, to szykuje sie bicie w dzwony i ostra jazda w górę.
    Trzeba miec nerwy by szybko wysiąść. ;))

  • 14. Data: 2009-02-10 12:09:19
    Od: Leksy <l...@g...com>

    oby oby
    byki do boju :)

  • 15. Data: 2009-02-10 12:32:38
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Leksy <l...@g...com> napisał(a):

    oby oby
    byki do boju :)

    Spokojnie, to jeszcze nie tym razem. Paliwo do wzrostów na rynku już się
    powoli wyczerpuje. Zobacz jakie niskie są dzisiaj obroty i jakie spółki
    najmocniej rosną.
    GROCLIN, HUTMEN, IZOLACJA - czyli słabiutkie spółki przeżywające ogromne
    problemy. To chyba nie tak wygląda początek hossy?

    Opadnięcie emocji w USA związane z pakietem Obamy i powrót twardej
    rzeczywistości z fatalnymi danymi makro oraz publikacja wyników naszych spółek
    za IV kw. 2008r. przechylą czarę goryczy na korzyść niedźwiedzi.
    Do marca albo kwietnia.

  • 16. Data: 2009-02-10 18:58:45
    Od: Leksy <l...@g...com>

    po dzisiejszej sesji niestety wygląda to na szarżę byków .....