  • 1. Data: 2009-02-03 12:08:11
    Temat: JPM zaczyna kończyć akcję ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    http://waluty.onet.pl/1909433,wiadomosci.html

    george

  • 2. Data: 2009-02-03 12:28:08
    Temat: Re: JPM zaczyna kończyć akcję ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    news:gm9cmd$qaa$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > http://waluty.onet.pl/1909433,wiadomosci.html
    >
    > george

    jak czytam te raporty to nie mogę pojąć jak można było tak się dać orżnąć...

  • 3. Data: 2009-02-03 15:28:05
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > jak czytam te raporty to nie mogę pojąć jak można było tak się dać
    > orżnąć...

    Wszystko "fajnie" tylko taki numer to mozna wyciac raz.
    Już nikt wiecej sie nie da tak zrobic w balona.
    Wiec taka strategia to ma krótkie nogi.

    Arch

  • 4. Data: 2009-02-03 15:57:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Archangell" <R...@o...pl> wrote in message

    > Wszystko "fajnie" tylko taki numer to mozna wyciac raz.
    > Już nikt wiecej sie nie da tak zrobic w balona.
    > Wiec taka strategia to ma krótkie nogi.
    >
    > Arch

    zgadza sie... ale fenomenalna jest ta "synchronizacja" .. jakby ktos
    wiedzial ze ten numer
    mozna zrobic ten jeden raz.

    george

  • 5. Data: 2009-02-03 18:42:53
    Od: vonBraun <i...@o...pl>

    Archangell wrote:

    > Wszystko "fajnie" tylko taki numer to mozna wyciac raz.
    > Już nikt wiecej sie nie da tak zrobic w balona.
    > Wiec taka strategia to ma krótkie nogi.
    >
    > Arch

    Czy zakładasz że JPM chodzi tylko o max
    zarobek na opcjach czy też
    - jeszcze o coś?

    vB

  • 6. Data: 2009-02-03 19:33:47
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "vonBraun" <i...@o...pl> wrote in message

    > Czy zakładasz że JPM chodzi tylko o max
    > zarobek na opcjach czy też
    > - jeszcze o coś?

    kupi sobie tanio pare "małych" banków ? ( tak sobie spekuluje)

    george

  • 7. Data: 2009-02-03 19:50:07
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,
    > jak czytam te raporty to nie mogę pojąć jak można było tak się dać orżnąć...

    Przepraszam ze zadam glupie pytanie, ale kto kogo na czym orżnął? Rozumiem że
    sztucznie zawyżali kurs EUR, zeby zrealizowac opcje walutowe, ale dlaczego:

    * NBP nie interweniował? czy jak by NBP skupił trochę złotówek, to czy JPM by
    popłynął? czy to by coś zmieniło w funkcjonowaniu tej firmy?
    * dlaczego można to zrobić tylko raz?

    Flyte

  • 8. Data: 2009-02-03 20:08:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Flyte" <f...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > by
    > popłynął? czy to by coś zmieniło w funkcjonowaniu tej firmy?

    dlaczego NBP nie interweniował / interweniuje ? Nie wiem...moze dlatego ze
    dowodzi nim "muzykant / budowlaniec" z techinkum ? (juz sama zapowiedz
    interwencji mogłaby ostro zakręcić wykresem...)

    dlaczego tylko raz ? Jesli rzeczywiscie wejdziemy do EUR to nie bedzie na
    czym robic tego przekrętu (a to juz ostatni dzwonek), a po drugie ktory
    "prezesik" na dzwięk słow opcja walutowa nie bedzie reagował nerwowym
    kwikiem...

    george