  • 1. Data: 2003-03-25 10:34:14
    Temat: czyzby koniec Taryfy 0 ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Dopiero co 13 marca zwrócili mi prowizje za wyciag pobrana przez ING 28
    lutego a juz widze w udoskonalonym ING-Online ze na koniec marca znow
    pobiora mi prowizje.

    Po zapytaniu czy znow sie szykuja do pobrania prowizji odpisali zebym gadal
    z oddzialem
    Po drugim mailu odpisali ze pobiora prowizje 2 zl za wyciag
    Czekam na odpowiedz na trzeciego maila - jakim prawem i za jaki wyciag skoro
    widze wszystko w internecie i zabronilem im cokolwiek wysylac
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-03-25 11:10:16
    Temat: Re: czyzby koniec Taryfy 0 ?
    Od: o...@p...onet.pl

    Mialem to samo z Taryfa0.
    W listopadzie bank pobral 2,oo zl za wyciag ktorego nie zamawialem, nie
    dostalem i nie widzialem. Po zlozeniu reklamacji - w styczniu dostalem zwrot
    pieniedzy. Na koniec lutego - znow pobrano 2,oo zl. Tym razem obylo sie bez
    pisemnej reklamacji. Pracownik sprawdzil gdzies w dokumentach, ze zrezygnowalem
    z wyciagu, ale nie odhaczono tego w systemie. Bank przeprosil i zapewnil ze sie
    to juz nie powtorzy. Hm, trzymam kciuki!

  • 3. Data: 2003-03-25 16:54:59
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    o...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > gdzies w dokumentach, ze zrezygnowalem z wyciagu, ale nie odhaczono
    > tego w systemie. Bank przeprosil i zapewnil ze sie to juz nie

    No coz - ja mam stan konta taki sam jak jego nazwa. Myslicie, ze odkladaja
    te zalegle prowizje ja jakies konto pomocnicze?
    :-)

    M.

  • 4. Data: 2003-03-26 13:14:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"
    > No coz - ja mam stan konta taki sam jak jego nazwa. Myslicie, ze odkladaja
    > te zalegle prowizje ja jakies konto pomocnicze?

    a od 17 marca jak pokazuja na stronie informacje saldo, wolne srodki i
    przyszle prowizje to nie pokazuje ci przypadkiem jakiejs prowizji 2 zl za
    wyciag ?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-26 13:32:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek"
    [..]

    > a od 17 marca jak pokazuja na stronie informacje saldo, wolne srodki i
    > przyszle prowizje to nie pokazuje ci przypadkiem jakiejs prowizji 2 zl za
    > wyciag ?

    Mi nie

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 6. Data: 2003-03-26 23:09:01
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Mi nie

    Powiem - zdecydowanie nie :-) Tylko pytanko, czy jezeli saldo rachunku jest
    stabilne od dnia jego zalozenia i wynosi ZERO, to czy ONI tych prowizji
    gdzies sobie nie odkladaja? Bo taka sytuacje mialem np, w Fortisie i w VWBD.
    W Fortisie pobrali sobie chlopcy prowizje za prowadzenie rachunku w dniu
    jego zalozenia i po pierwszej wplacie "odliczyli" sobie. Ale te operacje
    bylo widac - strono konta na kwote ujemna i przekisegowanie po zaliczeniu.
    Natomiast w VWBD prowizja za token lezala gdzies w uspieniu, zanim nie mozna
    bylo jej sciagnac.

    Wiec???

    M.

  • 7. Data: 2003-03-27 05:49:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    [...]

    > Powiem - zdecydowanie nie :-) Tylko pytanko, czy jezeli saldo rachunku jest
    Ech. :-)
    No dobrze. Saldo na koncie wynosiy 4PLN
    Naliczona prowizja (za przelew wewnętrzny) 1 PLN
    i tyle
    Jeszcze jakieś pytania?
    KJ

    --