  • 1. Data: 2009-06-03 09:19:06
    Temat: czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    ograbic w majestacie prawa...

  • 2. Data: 2009-06-03 09:30:49
    Od: k...@o...pl

    > ograbic w majestacie prawa...

    A co to znaczy??? Zmiana właściciela zwłaszcza państwowego na prywatnego to
    podstawa ustroju kapitalistycznego. Podstawą tegoż ustroju jest również
    zwyciężanie silniejszego (sprytniejszego, mądrzejszego) nad słabszym. Metody jak
    dowodzi historia to sprawa drugorzędna, a konsekwencje za "złe metody" to też
    element walki i ponoszą je tylko przegrani.

  • 3. Data: 2009-06-03 12:39:26
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    jan kowalski <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ograbic w majestacie prawa...

    ograbić a niby z czego co takiego ma polska co chciałby europa, surowce no
    może węgiel, lasy, no i ziemia, bo ludzie to ciemnota murzyny do roboty nic
    więcej
    poza tym zauważ że polacy to wieczni kredytobiorcy nieudacznicy którzy
    potrafią tylko pasożytować na kredyt, społeczeństwo na kredyt rząd na kredyt
    z czego europa miałaby ograbić polskę i mieszkającą w niej ciemnotę z ich
    kredytów?

  • 4. Data: 2009-06-03 17:57:45
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Pocieszy cie jesli napisze ze inne kraje też?

  • 5. Data: 2009-06-03 17:59:41
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jan kowalski <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ograbić a niby z czego co takiego ma polska co chciałby europa,

    A spytaj się Adolfa i Józefa.

  • 6. Data: 2009-06-03 18:06:56
    Temat: Re: czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    jan kowalski <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ograbic w majestacie prawa...

    hmm, 4 rzesza realzuje plan 3 rzeszy ,wiekrzosc o tym wie, dopuki 4 rzesza
    finansuje ten plan ,wiekrzosc dgnitarzy ma z tego tytulu kase ,udaja ze
    nieznaja programu NSDAP

  • 7. Data: 2009-06-03 18:19:18
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "roman ban" <r...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > hmm, 4 rzesza realzuje plan 3 rzeszy ,wiekrzosc o tym wie, dopuki 4
    > rzesza
    > finansuje ten plan ,wiekrzosc dgnitarzy ma z tego tytulu kase ,udaja ze
    > nieznaja programu NSDAP

    Idz pytlu do psychiatry !

  • 8. Data: 2009-06-03 19:15:09
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    Virck <V...@v...wiesnet> napisał(a):

    > "roman ban" <r...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Idz pytlu do psychiatry !

    newiem co znaczy -pytel-szukalem w encyklopedii ,nie znalazlem -przypuszczam
    ze nic przyjemnego . w slaskim tego niema ,kaszubskim tysz nie ,moze w jezyku
    naszych ostatnich przyjaciol sie produkujesz ? .
    do jakiego psychiatry ? Francuskiego,Niemieckiego czy polskiego ?
    przypuszczam ze diagnoza bedzie bardzo zroznicowana .
    wezme to pod uwage ,
    dzeki za merytoryczna odpowiedz

  • 9. Data: 2009-06-03 19:52:39
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > ograbić a niby z czego co takiego ma polska co chciałby europa, surowce no
    > może węgiel, lasy, no i ziemia, bo ludzie to ciemnota murzyny do roboty nic
    > więcej
    Piłsudski ładnie to określił. Był rzekł on " społeczeństwo wspaniale tylko
    ludzie uja warci". Bo niby czego spodziewać się można po krzyżowce ruskiego z
    przygłupem i kaleką słowiańską z przeciętną 50% domieszką krwi starozakonnych.
    Zamiast super człowieka wyszła porażka. A największy historyczny błąd to
    wygranie bitwy pod Grunwaldem. Trzeba było się poddać żeby przeciwnika nie
    wpieniać. 100 lat było by przegwizdane a potem by się ustabilizowało. Bymy se
    teraz w Rzeszy mieszkali. A granica była by na Uralu. Nikt z wyjątkiem
    Chińczyków by nam nie podskoczył.

  • 10. Data: 2009-06-03 20:14:23
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Greg <m...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości

    > A spytaj się Adolfa i Józefa.

    polskich murzynów kraje europy zachodniej potrzebują tych zadłużonych do
    roboty niewolniczej aż odpracują swoje długi :)