  • 1. Data: 2009-06-03 06:56:29
    Temat: w20 2200 ?
    Od: t...@g...com

    Mysle ze w najblizszych dniach zobaczymy 2150-2200 na w20.
    co sadzicie ?
    tes

  • 2. Data: 2009-06-03 07:47:51
    Temat: Re: w20 2200 ?
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    t...@g...com napisał(a):

    > Mysle ze w najblizszych dniach zobaczymy 2150-2200 na w20.
    > co sadzicie ?
    > tes

    wczoraj sluchalem w TVN CNBC business 2 analitykow komentujacych sesje
    opinia ich byla zgodna - gora 2050.

    mi sie podoba poziom 2300...

    pozyjemy, zobaczymy

    IWSP

  • 3. Data: 2009-06-03 07:56:24
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Ireneusz Wik pisze:

    > wczoraj sluchalem w TVN CNBC business 2 analitykow komentujacych sesje
    > opinia ich byla zgodna - gora 2050.
    >
    > mi sie podoba poziom 2300...

    Jest ktoś, kto nie zakłada przebicia 2000 ?

    RM.

  • 4. Data: 2009-06-03 08:02:04
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Jest ktoś, kto nie zakłada przebicia 2000 ?

    To zależy od danych makro.

  • 5. Data: 2009-06-03 08:03:20
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Fidelio pisze:
    > Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > To zależy od danych makro.

    Dane makro nie wpływały znacznie na kierunek indeksów w ciągu
    ostatnich trzech miesięcy. Czemu miałoby się to zmienić teraz ?

    RM.

  • 6. Data: 2009-06-03 08:19:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Dane makro nie wpływały znacznie na kierunek indeksów w ciągu
    > ostatnich trzech miesięcy. Czemu miałoby się to zmienić teraz ?

    Bo przecież podwyżka jednego z najwyższych w UE VAT do 23% i nałożenie
    innych podatków powinno działać na gospodarkę pobudzająco, nieprawdaż?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-06-03 08:31:13
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo przecież podwyżka jednego z najwyższych w UE VAT do 23% i nałożenie
    > innych podatków powinno działać na gospodarkę pobudzająco, nieprawdaż?

    No i do tego podwyżka składki rentowej i cóś tam jeszcze.
    Ach te liberalne rządy...

  • 8. Data: 2009-06-03 09:10:14
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Ireneusz Wik pisze:

    > wczoraj sluchalem w TVN CNBC business 2 analitykow komentujacych sesje
    > opinia ich byla zgodna - gora 2050.
    >
    > mi sie podoba poziom 2300...
    >
    > pozyjemy, zobaczymy
    >
    > IWSP

    A byli to niegdysiejsi , stali bywalcy tej grupy, Piotr Kuczyński i
    Marek Rogalski.

    Przy okazji pozdrawiam ciepło, choć z Ivanem Mołotowem ciągle się
    spierałem i zawsze miałem rację :)))

  • 9. Data: 2009-06-03 09:22:44
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Robert"
    > Jest ktoś, kto nie zakłada przebicia 2000 ?

    http://ifutures.pl/post13712.html#p13712

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-06-03 10:48:14
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Dane makro nie wpływały znacznie na kierunek indeksów w ciągu
    > ostatnich trzech miesięcy. Czemu miałoby się to zmienić teraz ?

    Według mnie wpływały.
    Od pewnego czasu dane jeśli zaskakiwały to in plus, mam na myśli ostatnią
    falę danych z USA. Tylko i wyłącznie dlatego przebiliśmy w końcu 1900 pktów.