  • 11. Data: 2004-10-27 18:20:25
    Temat: Re: czy to nielegalne?
    Od: "gary_h" <g...@w...pl>

    Użytkownik "PrzemB" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cloi4e$k5$1@news.onet.pl...
    > Teraz weź kalkulator w rękę i policz ile dziennie musiałbyś wypłacać (jaki
    > masz limit karty i ile pieniędzy do zainwestowania), aby to się opłacało.

    zgodnie z tym co piszą w wątku który podałeś można zarobić 1000PLN rocznie
    operując kwotą 5000PLN. Operując kwotą 50000PLN można się dorobić ciut
    więcej, tak około 10000PLN.
    Czy to mało?

  • 12. Data: 2004-10-27 18:34:54
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    radze przeczytac regulamin, przesledzic zapisy na koncie i z kalkulatorem w
    lapie, a potem zastanowic sie ile sie na tym stracilo, albo raczej nie
    zarobilo wzgledem spodziewanego zysku

    > oscylatorem się to zwie.
    > zapytaj tych, co za to dostali parę ładnych wiosen...

    ci co dostali po pare lat - nie dostali tego wyroku za tzw oscylator

    > niestety, ale jest.

    to widac mamy inne informacje - bo sady nie potrafily go znalezc na te
    oscylatorowa okolicznosc, a towarzysz bagsik nie zostal skazany za oscylator
    tylko za zwyly fakt bycia zlodziejem, okradzenie ilus tam klientow + lapowki
    + kradziez forsy nie nalezacych do tegoz zlodzieja a do jakiejs tam firmy
    w prasie oczywiscie poldupki wypisuja cos o jakims oscylatorze i pelno tych
    okreslen na kazdym kroku, ale nie za to ten facet zostal skazany ! faktem
    jest nawet, ze polskie dupki prokuratorskie chcialy go za to wlasnie ze
    szwjacarii bodajze sciagnac, ale okazalo sie ze ulomnosc polskiego prawa
    bankowego nikogo w wolnym swiecie nie interesuje i trza bylo znalezc inne
    argumenta i dowody aby go do polskiej paki wsadzic

  • 13. Data: 2004-10-27 18:39:46
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "gary_h" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zgodnie z tym co piszą w wątku który podałeś można zarobić 1000PLN rocznie
    > operując kwotą 5000PLN. Operując kwotą 50000PLN można się dorobić ciut
    > więcej, tak około 10000PLN.
    > Czy to mało?

    nie, to nie jest malo - 20% rocznie z lokaty to sa swietne wyniki, prosimy
    o szczegolowe wyleczenia i dowody

  • 14. Data: 2004-10-27 18:57:36
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 27 Oct 2004 20:34:54 +0200, "Krab" <_...@h...pl__> wrote:

    >to widac mamy inne informacje - bo sady nie potrafily go znalezc na te
    >oscylatorowa okolicznosc, a towarzysz bagsik nie zostal skazany za oscylator

    Zgadza sie, nawet wtedy niektorzy w desperacji wypowiadali sie w TV, ze co z
    tego ze to legalne skoro niemoralne itd...

  • 15. Data: 2004-10-28 06:28:53
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    (..)

    > nie, to nie jest malo - 20% rocznie z lokaty to sa swietne wyniki,
    prosimy
    > o szczegolowe wyleczenia i dowody

    Bląd literowy jest w tym przypadku bardzo trafny...
    poprosimy o szczegółowe wylEczenia

  • 16. Data: 2004-10-28 08:39:14
    Od: "tom" <g...@e...pl>

    > a gdybym tak sobie dla jaj tylko wypłacał co chwilę i nigdzie nie wpłacał
    od
    > razu (tylko np za miesiąc) , to też mogę mieć kłopoty?
    poczytaj historie wlascicieli spolki Art-B - zobacz jak skonczyli

  • 17. Data: 2004-10-28 08:42:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    tom wrote:

    > poczytaj historie wlascicieli spolki Art-B - zobacz jak skonczyli

    Oni nie zostali skazani za oscylator. Poza tym jeden z nich "skończył" w
    Izraelu :-)

  • 18. Data: 2004-10-28 09:23:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    gary_h wrote:

    > w Inteligo, w historii widnieje tylko data księgowania, a może data
    > operacji też gdzieś jest, a ja jej nie widzę...
    > czy tak?

    u mnie Inteligo przy kazdej operacji pokazuje taką datę, np.:
    "Data wykonania: 2004-10-18"
    A fakt że odsetki naliczane są codziennie nie oznacza, ze nowa operacja z
    minioną datą nie skutkuje wykonaniem korekty w juz "naliczonych" odsetkach. To
    byłoby bardzo głupie ze strony banku gdyby nie uwzględniał daty operacji - wg
    mnie to po prostu niemożliwe.
    Tym bardziej, że w PKOBP korekta z tytułu daty operacji była stosowana nawet 15
    lat temu jak jeszzcze przetwarzanie było w SOBie na tzw liczbach procentowych
    *** blad ***

  • 19. Data: 2004-10-28 09:52:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    odsetkach. To
    > byłoby bardzo głupie ze strony banku gdyby nie uwzględniał daty operacji -

    Ale taka jest prawda! Dlatego jak już mam zamiar wypłacić pieniądze z
    bankomatu, albo zapłacić kartą to robię to w czwartek, ewentualnie piątek
    :-) Bo wtedy pieniądze "mam" na koncie do poniedziałku i sobie procentują.
    AFAIK to Inteligo jest wyjątkiem - stąd pewnie Twoje zdziwienie.

  • 20. Data: 2004-10-28 10:48:08
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <clogkb$53u$1@atlantis.news.tpi.pl>, gary_h wrote:

    > W zwiazku z tym iż kwota pobrana z bankomatu jest czesto ksiegowana z
    > kilkudniowym opozźnieniem, moje pienadze saą oprocentowane przez jakiś czas
    > na dwu rachunkach.

    A sprawdziles wyciagi z jaka data sa ksiegowane te wyplaty z bankomatu w
    stosunku do tego kiedy faktycznie byla wyplata.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl