  • Data: 2009-02-10 21:46:17
    Temat: Re: czy to dobra oferta z banku
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1634Racine pisze:
    > pewien bank podeslal taki oto kwit ofertowy

    nie wiem jaka jest Twoja sytuacja finansowa ale zakładam że jak kwota
    30tys. to kredyt konsumpcyjny.

    same odsetki wyniosą miesięcznie 450 zł - to bardzo dużo.

    rada - jeżeli potrafisz zainwestować te pieniądze tak żeby miesięcznie
    zysk był większy od 450 zł to bierz ten kredyt i zainwestuj. w każdym
    innym przypadku zrezygnuj z oferty.

    BTW oprocentowanie 18% jest złodziejskie - 20% mam na karcie kredytowej.

    pozdrawiam, grzessiek