  • Data: 2018-10-21 11:03:13
    Temat: Re: czy macie ubezpieczenie OC?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Oct 2018 10:53:02 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Jak ktoś ma wężyki to warto zakręcać. Jak nie pralka, to piecyk,

    A rura to peknac nie moze ? Bateria przerdzewiec itp.

    > spłuczka, itp. Mój wężyk też pękł. Na szczęście był nad wanną. I u
    > znajomej pękł. Ale była w domu, więc strat raczej nie było. Jakby
    > tak popytać ludzi, to może każdy zna kogoś komu pękł.

    Wchodze kiedys do toalety i slysze syk. Slucham, patrze ... z wezyka
    tryska. A przeciez moglem nie wyjsc jeszcze przez godzine.

    Sasiadce wezyk od pralki nie pekl, ale nakretka przestala trzymac.
    Waz odpadl, woda sie wylewala strumieniem.
    A ze byla noc - cale mieszkanie zalane.
    Tylko ona na parterze mieszka :-)

    > Zalany sąsiad, hmmm... zdarza się nie tylko od wężyka ;-)
    > Np od odkręconego kranu gdy nie było wody. A potem woda była, ale
    > nie nadążyła spływać :-)

    Otoz to, ale za drugim razem czlowiek nie popelnia takiego bledu :-)

    J.